Lyststimulerende elskovsmiddel???
Fra : Martin H. Pedersen

Dato : 14-10-02 09:33

Hej i gruppen.

Må jeg først sige, at internettet er en genial opfindelse, og det er utrolig
dejligt at kunne komme med de spørgsmål man ellers ikke aner hvor man skal
stille, og så som regel få et godt svar. *S* Tak for det......

Jeg har været ved at kigge markedet ud for massageolier og glidecremer også
faldt jeg over et middel der hedder Erozir. Annoncen kalder det et
lyststimulerende elskovsmiddel, men som vi alle ved, så er en salgstale nu
en gang en salgstale. Nu vil jeg så gerne høre om der er andre der har
stiftet bekendtskab med midlet og hvilke erfaringer de har med det.

På forhånd tak
Martin

Fra : Nette

Dato : 15-10-02 21:53

"Martin H. Pedersen" wrote
> [...]
> en gang en salgstale. Nu vil jeg så gerne høre om der er andre der har
> stiftet bekendtskab med midlet og hvilke erfaringer de har med det.

Jeg kan ikek huske, hvor det var de testede det. Me det kom ikke igennem
nåleøjet

Nette