Nokia 9000i
Fra : Mr H

Dato : 14-10-02 09:31

Hej

Jeg har en gammel Nokia 9000i liggende, som jeg i sin tid har brugt, nu
ville jeg så bruge den igen, MEN jeg har dengang lagt en systemlås på den,
på selve telefonen.. Jeg fik den op engang, men kan ikke huske hvordan jeg
gjorde (tastede IKKE koden for den har jeg glemt)

Nogen der kender nogle tricks? Eller skal den ind i Nokia? Nogen der ved
hvad det koster?

Mr H.

Fra : Steffen Fog Sørensen

Dato : 14-10-02 09:41

"Mr H" <martinspam@spammrhansen.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> gjorde (tastede IKKE koden for den har jeg glemt)
>
> Nogen der kender nogle tricks? Eller skal den ind i Nokia? Nogen der ved

Er det ikke noget med at holde tre taster nede mens den starter op?
Kan ikke lige huske hvilke, men de kan sikkert findes på Nokia.com...

/ Steffen

Fra : Mr H

Dato : 14-10-02 12:59

> Er det ikke noget med at holde tre taster nede mens den starter op?
> Kan ikke lige huske hvilke, men de kan sikkert findes på Nokia.com...

Hej Steffen

Har prøvet at kigge på siden, kan bare ikke finde det....

Mr H

Fra : Steffen Fog Sørensen

Dato : 14-10-02 19:03

> Hej Steffen
>
> Har prøvet at kigge på siden, kan bare ikke finde det....

Har fundet min manual til 9110'eren, der står noget om resette, filcheck
osv...

Check file-system: shift+tab+left arrow
Remove temp-files: shift+tab+right arrow
format filesystem: shift+tab+F

Men det kræver nok at du formatere den og det er nok ikke meningen...

/ Steffen