Session 9
Fra : Per Kristensen

Dato : 14-10-02 09:15

Har nogen set denne film? Er den god?

Fra : Thomas Jespersen

Dato : 14-10-02 13:30

"Per Kristensen" <pzk@crayon.dk> writes:

> Har nogen set denne film? Er den god?

Ja, jeg synes den er glimrende. Meget inspireret af THE SHINING, uden
at være et rip-off.

Hvis du vil have den på DVD findes der en god Region 1 udgave, og den
findes en pan&scan reg.3 udgave hvis du vil spare lidt penge.

Fra : / / dentro / /

Dato : 14-10-02 21:50

"Per Kristensen" <pzk@crayon.dk> skrev i en meddelelse

| Har nogen set denne film? Er den god?

Jeg så den da en her i gruppen havde anbefalet den varmt. Jeg syntes
hverken den var uhyggelig eller spændende på nogen måde. Først til
aller sidst i filmen fandt jeg ud af hvad handlingen gik ud på. Derfor
kan det kan være den er bedre hvis jeg ser den for anden gang, men den
ville sq nok ikke ryge over 7 på min 13-skala alligevel. Jeg orker
ikke at se den film en gang til. Sorry.

/ / dentro / /

Fra : Per Kristensen

Dato : 16-10-02 10:40

"Per Kristensen" <pzk@crayon.dk> skrev i en meddelelse
> Har nogen set denne film? Er den god?

Fik lige set filmen i går. Ganske creepy, men lidt underlig slutning.