Kan ikke fjerne privat opkobling i XP ?? (~
Fra : [2900] Jesper Haaber~

Dato : 14-10-02 08:52

Hej

Jeg er Mac mand, så min videnom XP er begrænset.

Jeg skulle hjælpe en ven i lørdags med hans bærbare med trådløs
opkobling. Han har fået det for et par måneder siden, men har kørt uden
låste MAC adresser samt med default indstillingen i access pointet
(D-Link), hvilket jo gør at alle i nærheden af hans access point kan
overtage hans router.

Jeg foreslog ham så at låste MAC adresserne på hans bærbare på både
Ethernetkortet samt PCMCIA kortet (D-Link) + på hans kærestes bærbares
Ethernet kort. Derudover skulle vi også ændre default indstillingerne
til noget personligt.

Desværre fik vi ændret TCP/IP opsætningen på det trådløse kort i XP til
noget med "alternativ personlig et eller andet !

Jeg ville gerne have at han køre med faste IP adresser og ikke DHCP.

Desværre kunne vi ikke fjerne det med alternative personlige i TCP/IP,
så til sidst kunne vi ikke få forbindelse med det trådløse kort.

Der er jo sikkert bare et eller andet flueben, som skal fjernes et sted,
men det er jo bare lige at finde det.

Jeg har desværre ikke PC'eren her, så det må blive fra hukommelsen.

Ideer ?

--
Med venlig hilsen Jesper )
http://www.gylling.net/