MS Windows
briani 27239
Win ME og defrag
Fra : uaagaard

Dato : 14-10-02 07:15

Når jeg forsøger at defragmentere når programmet til ca. 6%. Så sker der
følgende:
"Indholdet af drevet er ændret. Genstarter". Om jeg så lader den køre i
flere timer kommer den ikke længere. Det samme sker ved scandisk. Jeg
har prøvet at geninstallere Windows uden held. Hvad skal jeg gøre?
Mit styresystem er WIN ME og jeg har Norton Antivirus.
uaagaard

http://www.kandu.dk/

Fra : Torben Jensen

Dato : 14-10-02 07:58

uaagaard <uaagaard.news@kandu.dk> skrev:
>Når jeg forsøger at defragmentere
> [...]

Prøv at slå din antivirus fra
Mvh Torben

Fra : hej

Dato : 19-10-02 10:59

og din systemgendanelse

Fra : keldm

Dato : 19-10-02 15:47

Luk alle programmer undtagen Explorer (Ctrl. Alt Delete) og så luk alt hvad
der kører, som nævnt undt. Expl. Luk også anti virus programmet, og start
derefter defragmentering, så lykkes det nok.

mvh
km