Afsendning af sms?
Fra : ZIKE

Dato : 13-10-02 23:03

Siden www.coolsms.dk er stoppet med afsendning af gratis sms, mangler
jeg et eller flere steder som acceptere gratis sms til alle operatører. dette indlæg :

http://www.kandu.dk/

Fra : Doktoren

Dato : 14-10-02 06:31

prøv at søg i gruppen... der har vist været en 2-3 posts inden for et par
dage....
www.megaforums.ru her kan du ihvert fald sende til alle. det er en russisk
side hvor man skriver tekst i det store felt og mobil nummer i det lille til
højre under det store felt... Husk 45 foran numre til DK (ikke +).... for at
sende skal man trykke på den mærkelige tekst, som er inde i firkanten til
højre (ikke uden for teksten, så bliver den ikke afsendt)....

Håber du kan bruge det til noget

Dr. Koch
----------------------------------
tryk her hvis du vil se billige tilbud på mobiltelefoner osv..
www.wanna-save.com/default.asp?Bid=1&GuestID=11063794
----------------------------------

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 14-10-02 18:36

"Doktoren" <REMOVElkh79@hotmail.com> wrote in

> www.megaforums.ru

og hvis du vil have den på et sprog man kan forstå ;)
http://www.translate.ru/eng/ - ikke verdens bedste oversætter, men
det er da til at forstå meningen ;)

--
Henrik Stidsen | HS235-DK | Ikke eksisterende samleobjekt/undtagelse
"I am a nobody, and nobody is perfect; therefore I am perfect."

Fra : Michael Kjærsgård

Dato : 14-10-02 13:43

http://www.vindenand.dk/sendsms

--