Soltek klistermærke
Fra : Foxy Lady

Dato : 13-10-02 21:56

Hej Gruppe

Er det virkelig ikke muligt at få fat i et af de små klistermærker man
sætter foran på kabinettet til soltek??? Jeg ved at der følger et med til
Epox bundkort, men da jeg åbnede min soltek-kasse fandt jeg ingenting?? Jeg
har kigget på deres site, men jeg kunne ikke finde noget hvor man kan få dem
tilsendt..
Er der nogen der ved hvor man får fingrene i sådan nogen???

Mvh Foxy Lady

Fra : Cinnober

Dato : 14-10-02 15:20

"Foxy Lady" <khansen84@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
dem
> tilsendt..
> Er der nogen der ved hvor man får fingrene i sådan nogen???

prøv at maile til dem...det kan være de kan hjælpe......
www.soltek.de