Akvarieforhandler i Randers
Fra : Kong Kurt

Dato : 13-10-02 21:10

Er der en hjertelig sjæl der ved hvor man finder en god forretning i
Randersområdet, hvor man kan få reservedele til diverse dele. Jeg
mangler konkret nogle løse låse-fjedre til min gulvpumpe.

--

Hilsen Kong Kurt

Musik til festen? www.2tykke.dk
Stort er godt, så jeg er go' nok !

Fra : Thomas Schreiber

Dato : 13-10-02 22:57

Der ligger en fauna i Randers. Indehaveren er med i Århus Akvarieforening,
og skulle efter sigende være diskusfreak. Mon ikke han kan hjælpe dig?

--

Venligst / Regards,
Thomas Schreiber

Fra : Linux

Dato : 14-10-02 16:14

hej kong kurt.

Det må være den på østervold Thomas mener.
Men der er da også et par stykker omkring Randers der er værd at besøge.
FX. Dyrenes ABC i kolind og der er en i hadsten som jeg ikke lige kan huske
hvad hedder.

mvh. Linux

---

Fra : Ditte Cecilie Simons~

Dato : 15-10-02 23:35

> [...]
> Randersområdet, hvor man kan få reservedele til diverse dele. Jeg
> mangler konkret nogle løse låse-fjedre til min gulvpumpe.

Hej.
Smudt en tur i Bonnier som hvist nok ligger på Øster Vold (kan ikke lige
huske den eksagte adresse, da jeg ikke er i Randers så ofte). Poul Erik kan
måske hjælpe dig, eller så ved han sikkert om nogle som kan - jeg har ihvert
fald aldrig haft noget at udsætte på hans service- og viden nivau :)
Hilsen Ditte

Fra : Linux

Dato : 16-10-02 08:18

hej igen ditte.
jo det er ham og som du selv siger ved han det ikke er der nok ikke nogen
der ved det
har du stadigvæk kampfisk Ditte ??
mvh linux

---

Fra : Ditte Cecilie Simons~

Dato : 16-10-02 20:03

"Linux" <tbnoglts@oncable.dk> wrote in message
> hej igen ditte.
> jo det er ham og som du selv siger ved han det ikke er der nok ikke nogen
> [...]

Hej, hej selv :)
Ja, da.... Jeg har kampfiskene og de lever i bedste velgående i den nye
specialdesignede akvariereol som jeg har bygget til dem :)
Hilsen Ditte

Fra : Kim Gam-Jensen

Dato : 16-10-02 21:19

Hej,

> jo det er ham og som du selv siger ved han det ikke er der nok ikke nogen
> der ved det

Jeg kan kun tilslutte mig roserne af Poul Erik. Han er en kompetent og ikke
mindst, rar mand og så har jeg ikke engang aktier i forretningen

--
Mvh. Kim
http://www.gam-jensen.dk