MS Windows
briani 27239
Overførsel med kabel.
Fra : Jensen

Dato : 13-10-02 19:48

Vi har med lidt besvær fået etableret en direkte kabelforbindelse
mellem min kones bærbare og vores PC, men så kom et nyt problem:
Hvordan overfører man ting og sager fra den bærbare til PC'en?
Venlig hilsen Jørgen Jensen.

Fra : Andersen

Dato : 13-10-02 21:24

"Jensen" <ppanter@city.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> mellem min kones bærbare og vores PC, men så kom et nyt problem:
> Hvordan overfører man ting og sager fra den bærbare til PC'en?

Du skriver ikke hvilken kabelforbindelse i har fået.
Er det med kabel i seriel/parralel porten er et program
som FastLynx o.l. muligheden.
Er det med netværkskabel skal i først "share" de drev/mapper
som i vil overføre imellem, førend det/den/de kan ses i
"Andre compurere". Højreklik på den mappe eller drev der
skal være adgang til og vælg deling. Herefter kan den anden
pc se pågældende.

Fra : Peter Brandt Jørgens~

Dato : 13-10-02 22:13

> [...]
> mellem min kones bærbare og vores PC, men så kom et nyt problem:
> Hvordan overfører man ting og sager fra den bærbare til PC'en?

Læs her:

http://www.winhelp.dk/95d20.htm

Peter Brandt Jørgensen
peterbj@peterbj.dk
www.peterbj.dk (Nu over 950 vitser og sprogblomster!!!)

Fra : Jensen

Dato : 15-10-02 16:57

Jensen skrev:

> [...]
>mellem min kones bærbare og vores PC, men så kom et nyt problem:
>Hvordan overfører man ting og sager fra den bærbare til PC'en?
Mange tak til Andersen og Peter Brandt Jørgensen for hurtige og
kompetente svar på mit spørgsmål vedrørende overførsel med kabel.
Det lykkedes os (faktisk min kone) at få en overførsel igennem,
så nu kører det bare som smurt. Mange tak. Jensen.