Moon Hoax igen! Jan Dupont foredrag
Fra : Lars

Dato : 13-10-02 19:22

Jeg fulgte med stor interesse debatten: Subject: På månen eller ej, der startede d. 21 august
her i gruppen.

Jeg læste minsandten idag at en foredragsholder ved navn Jan Dupont, rejser rundt i Danmark og
via lysbilleder & video-optagelser, argumenterer for at mennesket ikke landede på månen!!

Jeg fik mig et billigt grin og tænkte at hvis jeg havde tid kunne det være sjovt at møde op, og
endnu mere hvis emnet kunne bringes til debat.

Jeg undersøgte hans baggrund og kunne konstatere at der er tale om en spirituel hokus pokus
fyr, se evt. herunder.

http://home19.inet.tele.dk/lys/efteraarsprogram.htm
Se efter: Onsdag d. 30/10. Jan Dupont Foredrag ”Vejen til din spirituelle arv”, jeg fandt også
lidt om nogle "korncirkel" foredrag

Er der nogen af gruppens læsere der har været til hans "Moon Hoax" foredrag og har nogle
kommentarer?

Herunder er nogle links fra tidl. debat, hvor Moon Hoax tilbagevises:

http://www.lunaranomalies.com/fake-moon.htm
http://www.thursdaysclassroom.com/15mar01/Article1.html
http://www.badastronomy.com/bad/tv/foxapollo.html
http://www.badastronomy.com/bad/tv/iangoddard/moon01.htm
http://users.commkey.net/Braeunig/space/hoax.htm
http://www.ufos-aliens.co.uk/cosmicapollo.html

--
Best regards

Lars

Fra : Simon Hiort-Lorenzen

Dato : 15-10-02 23:01

"Lars" <lc@get3net.dk> wrote in message

> http://home19.inet.tele.dk/lys/efteraarsprogram.htm
> Se efter: Onsdag d. 30/10. Jan Dupont Foredrag ”Vejen til din spirituelle
arv”, jeg fandt også
> lidt om nogle "korncirkel" foredrag

Interessant side. Tilsyneladende ses lyset bedst i IE ved 1024x768.

http://home19.inet.tele.dk/lys/

Simon

fut dk.snak.snik

Fra : Peter Knutsen

Dato : 17-10-02 04:16

Lars wrote:

> Er der nogen af gruppens læsere der har været til hans "Moon Hoax" foredrag og har nogle
> kommentarer?

Nej, men jeg læste på tekst-TV at han kommer på skærmen i
mogen på DR1, såvidt jeg husker i det der program de sender
klokken 19.00.

--
Peter Knutsen
som undrer sig over at public service-begrebet ikke indeholder

Fra : Steen

Dato : 18-10-02 07:59

"Peter Knutsen" <peter@knutsen.dk> skrev

> [...]
> et minimumskrav om programmer med naturvidenskabeligt indhold,
> samt programmer der udviser en skeptisk tilgang til paranormalt

Amen.