sider med trim, teknik, taktik, regler, et~
Fra : Lars Kristensen

Dato : 13-10-02 19:31

Hej NG

Jeg har forgæves søgt efter subj. på nettet. Mere bestemt søgte jeg efter
det i forbindelse med Europe-, Laser- og optimistjoller. Efter noget tid
søgte jeg bredere. Jeg fandt kun meget lidt på dansk og lidt på engelsk, men
ikke nær så meget som jeg havde forestillet mig. Er der mon nogle websider
jeg har overset?

Som både træner og sejler, synes jeg, det kunne være rart at have et sted at
trække sådanne informaitoner fra.

Hvis der ikke findes andre steder på nettet der kan komme med info om subj.
var min tanke at lave et sådan sted, men er der interesse for det?
Min idé går på der skal være informationer omkring:
- Hvordan man trimmer forskellige bådklasser. (trim)
- Hvordan forskellige bådklasser skal håndteres. (teknik)
- Hvordan man lægger en taktik for en kapsejlads. (taktik)
- Hvordan man træner forskellige ting hjemme i klubben (træningbaner
etc.)
- Hvordan man tolker og udnytter kapsejladsreglerne.
- Evt. andet af interesse for kapsejlere.

Men er der mon interesse for sådan noget og er der mon nogen der vil give en
hånd med?
Jeg har pt. et domæne (http://meteor.dk) og serverplads der kan bruges til
formålet, men mangler folk der gider at give et nap med eller bare vil komme
med idéer etc.
Domænenavnet er ikke særligt rammende, men kan bruges i hvert fald til en
start. Indholdet af nuværende side er kun til info om hvad der senere hen
gerne skulle komme der, men mon ikke jeg kan få lavet noget mere interessant
i løbet af ferien.

- Lars

Fra : [5300] pkc

Dato : 13-10-02 19:51

boat4you.dk stiller også gerne serverplads og database til rådighed og evt
et subdomæne boat4you.trim.dk -

--
per krabbe
scanboat.com / boat4you.dk

Fra : Lars Kristensen

Dato : 13-10-02 20:32

"[5300] pkc" <pkc@boat4you.dk> wrote in message
> boat4you.dk stiller også gerne serverplads og database til rådighed og evt
> et subdomæne boat4you.trim.dk -

Takker for tilbudet.
Jeg håber dog på at kunne lave det non-kommercielt og dermed helst uden
reklamer, popups osv. ud over hvad der bliver nævnt af firmanavne i diverse
artikler etc.
Jeg ved ikke hvad du/I havde i tankerne i den forbindelse...

- Lars