Hjemmeside
Fra : Anders Lorentzen

Dato : 13-10-02 19:17

Hej
Blot et lille tilbud til kattemennesker med eller uden hjemmeside. :)

Hvis du er træt af at din hjemmeside hedder noget ala.
www.home17.inet.tele.dk/dk/minekatte/
Så få dig et rigtigt domæne, det koster ikke ret meget.... (f.eks.
www.minekatte.dk)
Eller har du ingen hjemmeside klarer vi også den...
Sidste mulighed.... har du allerede en hjemmeside hos en anden udbyder kan
man flytte den
gratis til vores server

Jeg kan have din side liggende, næsten gratis :)
Vi har vores egen server til vores hjemmeside, der er masser af plads og
båndbredde til flere hjemmesider.

Du kan stort set få alt den plads på serveren du har brug for.
Du kan få så mange email adresser du har brug for.
Der er mulighed for asp, scripts og databaser
Der er adgang via ftp. (hvis du ikke mestrer det, godtager jeg at siden
sendes pr. email)
Der er en backup email-server.

men.. jeg gør det desværre ikke helt gratis, jeg vil gerne have dækket de
udgifter og arbejdstid jeg har/bruger på det.
Så jeg tager 10kr pr. måned for at have siden liggende, jeg opretter domænet
og sætter alt op for dig, så det hele er klar til at køre.
( + 99kr i oprettelse af domæne, inkl. det første års afgift på 60kr. til
DK-Hostmaster)

Vi kan også lave en ordning med at jeg opdatere siden med billeder/tekst når
der skulle være brug for det, hvis du ikke selv mestrer hjemmeside kreation
Det vil vel koste 20kr pr. måned, men det er noget jeg vil overveje hvis der
er nogle der skulle have brug for det.

Jeg vil også gerne hjælpe med at lave en hjemmeside, hvis du ikke selv kan
hitte ud af det.

mvh
Anders Lorentzen
www.miacis.dk

Fra : Broxgaard

Dato : 13-10-02 19:50

Er det med eller ude moms?

--
Med Venlig Hilsen
Miss Candy og Daniel

Fra : Anders Lorentzen

Dato : 13-10-02 20:11

Broxgaard skrev i news:aocf8k$qi0$1@sunsite.dk:
> Er det med eller ude moms?

Det er med moms det hele.

Anders Lorentzen

Fra : Barney

Dato : 13-10-02 21:54

Det lyder jo næsten for godt til at være sandt.

Hvor meget plads snakker vi om, og skal det udelukkende handle om katte?

Kenneth

Fra : Anders Lorentzen

Dato : 14-10-02 09:04

Barney skrev i news:3da9db80$0$79660$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk:
> Det lyder jo næsten for godt til at være sandt.
>
> Hvor meget plads snakker vi om, og skal det udelukkende handle om
> katte?
>
> Kenneth

Vi kan sige 100MB, det er vidst nok for de fleste :)
Hvis det drejer sig om andet end katte er prisen 25kr pr. månede.
Hvis det primært er en katteside, dvs. er der lidt andet på, vil jeg godt
kalde det en katte side.

Anders Lorentzen

Fra : Broxgaard

Dato : 14-10-02 10:57

> [...]
> Hvis det drejer sig om andet end katte er prisen 25kr pr. månede.
> Hvis det primært er en katteside, dvs. er der lidt andet på, vil jeg godt

Hmmmm 100 mb for 10 kr om mdr...........

Så er freepaq tilbud lidt bedre.... 20 kr om mdr. og alt den plads du skal
bruge.... alle de maile adresse du vil have...

Fra : Lisbeth Hviid Jakobs~

Dato : 14-10-02 11:28

"Broxgaard" <daniel@broxgaard.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Så er freepaq tilbud lidt bedre.... 20 kr om mdr. og alt den plads du skal
> bruge.... alle de maile adresse du vil have...

Jamen så hold du dig til FreePaq. Med deres skrammelbanner i toppen og
alting. Det er jo heldigvis et frit land vi lever i.

Hilsen
Lisbeth

Fra : Broxgaard

Dato : 14-10-02 22:52

> Jamen så hold du dig til FreePaq. Med deres skrammelbanner i toppen og
> alting. Det er jo heldigvis et frit land vi lever i.

Med deres nye system så kommer den ikke på.....

det er derfor at de har lavet det om

Fra : Barney

Dato : 15-10-02 15:03

> Med deres nye system så kommer den ikke på.....

Checker man din egen side fra FreePaq så er der både bannere og popup
vinduer. Begge dele p....irriterende. IMHO.

Kenneth

Fra : Broxgaard

Dato : 15-10-02 18:19

> Checker man din egen side fra FreePaq så er der både bannere og popup
> vinduer. Begge dele p....irriterende. IMHO.

jeg er heller ikke gået over til det nye system endnu

Fra : Anders Lorentzen

Dato : 14-10-02 11:28

Broxgaard skrev i news:aoe4cf$itt$1@sunsite.dk:

> Hmmmm 100 mb for 10 kr om mdr...........
>
> Så er freepaq tilbud lidt bedre.... 20 kr om mdr. og alt den plads du
> skal bruge.... alle de maile adresse du vil have...

jaja.. det var også bare et tilbud, hvis du kan finde noget du hellere vil
bruge så er det fint med mig..

Er der også mulighed for asp, scripts og database adgang på freepaq?
Jeg tviler også på at de tilbyder at hjælpe med at sætter billeder og tekst
på siden. Og godtager en email med hjemmesiden...
Og desuden er freepaq da ualmindeligt langsomt...

Der findes da også andre webhoteller som også koster 10-15kr pr. månede..
jeg prøver sådan set ikke på at konkurerer på prisen og det er ikke noget
jeg gør for at tjene penge.
Jeg vil sådan set bare gerne hjælpe folk med at lave en "rigtig"
hjemmeside... også hvis de skulle ønske at bruge Freepaq i stedet.. :)

mvh
Anders Lorentzen
(Der ikke er noget Webhotel, men blot prøver på at hjælpe)

Fra : Camilla Scharff

Dato : 14-10-02 16:31

"Anders Lorentzen" <al@it.dk> skrev...
> jaja.. det var også bare et tilbud, hvis du kan finde noget du hellere vil
> bruge så er det fint med mig..

Hej Anders

Ville bare sige, at jeg synes det er et rigtig godt tilbud, som jeg er
sikker på, at mange vil benytte sig af

Mvh. Camilla

Fra : Jette

Dato : 14-10-02 20:02

"Anders Lorentzen" skrev:
> jaja.. det var også bare et tilbud, hvis du kan finde noget du hellere
vil
> bruge så er det fint med mig..

Det er et KANON godt tilbud, og jeg kan som kattemenneske kun blive glad
når jeg hører om sådan et initiativ. Det giver jo mulighed for, at alle
kan være med til at udbrede kendskabet til kattene, og ikke mindst vise
at vi er mange der holder meget at disse dyr.

Respekt til dig Anders, for det gode initiativ

Mvh. Jette

Fra : Broxgaard

Dato : 14-10-02 22:55

> Er der også mulighed for asp, scripts og database adgang på freepaq?
Der er mulig for asp, script, php og sql database... og efter som jeg synte
at asp er noget lort så har jeg valgt at bruge php..

> Og desuden er freepaq da ualmindeligt langsomt...
Ikke altid

> Der findes da også andre webhoteller som også koster 10-15kr pr. månede..

Det ved jeg...

Fra : Broxgaard

Dato : 14-10-02 22:58

> Er der også mulighed for asp, scripts og database adgang på freepaq?
Der er mulig for asp, script, php og sql database... og efter som jeg synte
at asp er noget lort så har jeg valgt at bruge php..
og jeg har haft dårlig opleves med at asp side tar 100 år og en 1 dag at
kommer frem...

men det er jo folk ejen valg