CSS og links, hvordan
Fra : Anders Lund

Dato : 13-10-02 18:04

Jeg har følgende linie der giver mig problemer:
href="tekster-show.asp">OVER SKRIFT</a></td>

klassen v11-b-blue "indeholder" :
FONT-FAMILY: Verdana;
FONT-SIZE: 11px;
FONT-WEIGHT: bold;
COLOR: #3F5673
Altså skal overskriften være blålig, fed, størrelse 11 og verdana. Det er
den også hvis jeg ikke laver det til et link. Men så snart jeg bruger <a> så
får den samme størrelse, farve mm som klassen a i min css fil.
Hvod gør jeg ved det?

Anders Lund
Anders@zaimGED.dk
Fjern geden fra min signatur!

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 13-10-02 18:23

Sun, 13 Oct 2002 19:03:45 +0200, skrev "Anders Lund"
<Anders@zaimGED.dk>:

>Jeg har følgende linie der giver mig problemer:

Hvad var der i vejen med svaret, du fik i clientsidegruppen?

Fra : Anders Lund

Dato : 13-10-02 21:29

> Hvad var der i vejen med svaret, du fik i clientsidegruppen?
For det første var min post fejl placeret. Jeg har prøvet at slette den. For
det andet virker det ikke, jeg få samme resultat (altså en blå overskrift)
med denne kode

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 13-10-02 22:06

Sun, 13 Oct 2002 22:28:45 +0200, skrev "Anders Lund"
<Anders@zaimGED.dk>:

>href="tekster-show.asp">OVERSKRIFT</a></td>

Så lad os se en side, hvor du ikke kan få det til at virke.
Muligvis er classbetegnelsen det browseren ikke kan finde ud af.

I stedet for v11-b-blue, prøv at finde på et navn uden
bindestreger.

Fra : Anders Lund

Dato : 13-10-02 23:13

> I stedet for v11-b-blue, prøv at finde på et navn uden
> bindestreger.

Nej det var ikke det, men tak alligevel. Der var fordi min link klasse hed
a.link og ikke bare a. Det hjalp da jeg omdøbte den.