Ericsson MP3 afspiller - løs forbindelse?
Fra : Tinky Winky

Dato : 13-10-02 16:39

Min Ericson (HPM10?) MP3 afspiller virker ikke så godt sammen med telefonen
(T39). Den har virker perfekt, men nu skal man skubbe på den før der er
forbindelse og hvis den bliver skubbet ud af den position igen, forsvinder
forbindelsen. Er der nogen der har haft lign. problemer, evt. med andre ting
man sætter i bunden af telefonen (chatboard, radio headset etc.) ?

Jeg tror det er et ben helt ude i siden der ikke får ordentlig forbindelse.
Skal forbindelsesbenene renses? Hvordan?

Der er ikke længere garanti på.

Fra : Lars Madsen

Dato : 13-10-02 19:57

Har samme problem med T65 og radioen, der er dog stadig garanti.

Fra : Lasse Madsen

Dato : 13-10-02 22:17

Det gjorde min sprit nye T39 også ... jeg tror bare at det generelt er et
skod system (alt stik + connector)

m.v.h.
l. madsen

Fra : Tinky Winky

Dato : 14-10-02 16:56

> Det gjorde min sprit nye T39 også ... jeg tror bare at det generelt er et
> skod system (alt stik + connector)

Hvad kan man gøre ved det?

Fra : Epedemic

Dato : 20-10-02 21:45

tag et stykke pap... klip et hul så connectoren lige kan komme igennem...
sæt så pappet imellem telefon og mp3 player... så sidder den...