Sonyericsson T300 - Er den værd at købe ?
Fra : Jens Lyn

Dato : 13-10-02 16:31

Hej !

Er der nogen der ved noget om Sonyericsson's nye T300, den er i Elgigantens
tilbudsavis til 999,- den har farveskærm og virker egentlig meget fed !

Nogen erfaringer / kommentarer ??

Eller nogen er erfaringer med Elgiganten generelt ?

- Rasmus

Fra : Thorolv Valentinsen

Dato : 13-10-02 19:04

"Jens Lyn" <rkm@tiscali.NoSpam.dk> skrev i melding
> [...]
>
> Nogen erfaringer / kommentarer ??
>
> Eller nogen er erfaringer med Elgiganten generelt ?

Dersom du ikke skal ha kalender eller Bluetooth, er det en meget god
telefon.

Den har kun det Sonyericsson kaller "hendelser", det vil si det samme som
"oppgaver". Der kan man legge inn oppgaver, datere dem, og legge til et
grafisk symbol for type hendelse. Men det er helt UTROLIG at denne telefonen
ikke har en skikkelig kalender, som finnes i så mange nyere modeller Til og
med minimalisttelefonen T100, som kommer i Q1 2003, har kalender!

Displayet er det samme som på T68.

Du har vel prøvd den virtuelle T300 på www.sonyericsson.com ?

Her er en annen link:
http://www.mobile-review.com/review/sonyericsson-t300e.shtml
Testen gjøres i en to-gang. Først lanserte man tydeligvis en prøve-modell
MED kalender. Men så viser det seg at man kun sitter igjen med "hendelser".
Dette er nærmere omtalt i siste del av testen. En rekke bilder av mobilen
ligger ved.

Dersom kalenderfunksjon var likegyldig for meg, hadde jeg gladelig kjøpt
T300. (Bluetooth er ennå helt uaktuelt, utfra mitt behov.)

Mvh

Thorolv Valentinsen

Fra : Jens Lyn

Dato : 13-10-02 20:54

Okay mange tak !

Jeg har læst mig til flere steder at batteriet ikke sidder helt ordentligt
fast, kan det mon passe ? At det ligesom skulle "rasle" lidt...

Kalenderen ville jeg nok ikke bruge alligevel, og så synes jeg at 999,- for
en telefon med farveskærm er billigt nok !

- Rasmus

Fra : **Trads**

Dato : 13-10-02 21:49

Så vil jeg nok heller give de 500kr mere og købe den nye fra Panasonic.....
FEEEEEEDDDDD MOBILOS... har selv lige købt den
http://www.panasonic.dk/gd67/

Fra : Jógvan Lindenskov

Dato : 14-10-02 02:06

"**Trads**" <trads@FJERNget2net.dk> wrote in message
> Så vil jeg nok heller give de 500kr mere og købe den nye fra
Panasonic.....
> FEEEEEEDDDDD MOBILOS... har selv lige købt den
> http://www.panasonic.dk/gd67/

Hvor kan man få gd67 til 1500?

Fra : **TRADS**

Dato : 14-10-02 06:11

"> Hvor kan man få gd67 til 1500?

JA... det vi omtaler er det nye Tilbuds katalog fra El-Giganten og deri er
den til 1500kr.

Fra : Christian Poulsen

Dato : 14-10-02 00:29

> Jeg har læst mig til flere steder at batteriet ikke sidder helt
> ordentligt fast, kan det mon passe ? At det ligesom skulle "rasle"

Jeg har haft en i små to uger nu. Ingen problemer med batteriet.

> Kalenderen ville jeg nok ikke bruge alligevel, og så synes jeg at 999,-
> for en telefon med farveskærm er billigt nok !

Plus GPRS, POP3, polyfoniske ringetoner osv. Sidst nævnte lyder i
øvrigt rigtigt godt. Plus meget underholdende spil :)

Fra : Kim Simonsen

Dato : 14-10-02 01:26

Er det MED abb. man kan købe den til 999,- i Elgiganten?

Mvh. Kim
"Som i øvrigt overvejer enten at købe T300, eller T600..."

Nogen som ved noget godt/skidt om T600? Og ikke noget de bare har læst...

Fra : Christian Poulsen

Dato : 14-10-02 15:12

> Er det MED abb. man kan købe den til 999,- i Elgiganten?

Ja, ved samtidig oprettelse af Orange Mono.

Fra : Jens Lyn

Dato : 14-10-02 20:51

Heeeey købte t300 i dag, GODAMMIT den er fed !!

Jeg har haft en ericsson før hvor jeg var vildt irriteret over den måde man
skrev på men selv det er der blevet rettet på, totalt nem at bruge og masser
af fede features !

Og lidt bonus-info : Der står i annoncerne fra Elgiganten at den er Sim-låst
i 6 måneder men det var min IKKE. (jeg købte min på nørrebrogade)

Go get it !

- Rasmus

Fra : | Daniel J. |

Dato : 14-10-02 20:55

> Ja, ved samtidig oprettelse af Orange Mono.

Kan man ikke bare stikke Elgiganten/Orange 500 dask, og så undlader de at
oprette Orange Mono og får telefonen uden abb. ?

Mvh
Daniel J.

Fra : Ole Rasmussen

Dato : 14-10-02 22:04

Hej

"Kim Simonsen" <kes@post.cybercity.UDSKIFTDETTEMEDDK> wrote:

>"Som i øvrigt overvejer enten at købe T300, eller T600..."
>Nogen som ved noget godt/skidt om T600? Og ikke noget de bare har læst...

SonyEricsson har droppet T600 ! - Den kommer ikke på markedet:

www.computerworld.dk/default.asp?Mode=2&ArticleID=16521

--
M.v.h. Ole®

Fra : Christian Poulsen

Dato : 14-10-02 23:13

> SonyEricsson har droppet T600 ! - Den kommer ikke på markedet:

Spooky. Jeg har netop siddet og leget med den sidste fredag. Men kan da
egentligt godt forstå dem, det er jo bare T66 med SonyEricsson logo på.

Fra : Ole Rasmussen

Dato : 15-10-02 22:28

Hej - igen...

"Christian Poulsen" <deep@get2net.dk> wrote:

>Spooky. Jeg har netop siddet og leget med den sidste fredag. Men kan da
>egentligt godt forstå dem, det er jo bare T66 med SonyEricsson logo på.

Ja ok - Nu viser det sig at det var Computerworld der var lidt hurtigt
ude med den melding (ikke første gang) idag dementerer de sagen, og
fortæller at den skam kommer på markedet til tiden, og ved et kig hos
f.eks. www.elgiganten.dk så har de den faktisk allerede.

--
M.v.h. Ole®

Fra : Christian Poulsen

Dato : 15-10-02 22:53

> Ja ok - Nu viser det sig at det var Computerworld der var lidt hurtigt
> ude med den melding (ikke første gang) idag dementerer de sagen, og

Mente nok :) Havde da også forstået at den kom i handelen meget snart. Og
så var det da ikke helt forkert :)

http://www.computerworld.dk/default.asp?Mode=2&ArticleID=16533