MS Windows
briani 27239
IBM med XP
Fra : Henrik

Dato : 13-10-02 15:48

Hej

Jeg har en IBM Netvista med en harddisk på 40GB som jeg gerne ville lave 2
partitioner mere på, der idag 1 c-drev (36,9 GB)og en lille partition til
IBM som jeg ikke ved hvad er. Jeg har prøvet inde i XP-pro og lave en ny
partition det ville den ikke, jeg har også prøvet med partitionmagic pro 7,0
der kan det heller ikke lade sig gøre, så nu vil jeg gerne vide om det kan
lade sig gøre uden at slette alt og starte forfra.

Henrik

Fra : Peter Hindsgaul

Dato : 13-10-02 15:54

Henrik wrote:
> Hej
>
> Jeg har en IBM Netvista med en harddisk på 40GB som jeg gerne ville
> lave 2 partitioner mere på, der idag 1 c-drev (36,9 GB)og en lille
> partition til IBM som jeg ikke ved hvad er.

Den lille partition er sandsynligvis filer til recovery

mht
Peter