Skærme
Fijala 3554
LG eller Samsung?
Fra : Andrew

Dato : 13-10-02 15:55

Hej

Kan man ret overfladisk svare på hvilken producent der laver skærme af bedst
kvalitet?
Jeg tænker her på hvilke der holder bedst, hvordan de er for øjnene, etc.

Har på fornemmere af LG er lidt bedre kvalitetsmæssigt end Samsung, men jeg
tar' måske fejl?

Jeg blev bare meget skuffet da jeg opdagede at Samsungs DynaFlat IKKE er
flade men buede billederør, med en flad glasplade foran!

LG's er HELT flade!

Jeg vælger indtil videre mellem disse to:
http://www.edbpriser.dk/hardware/hardware-top10.asp?ID=1514967894
og
http://www.edbpriser.dk/hardware/hardware-top10.asp?ID=1514797899

Mvh Anders

Fra : Mads Holmer-Jensen

Dato : 13-10-02 16:12

"Andrew" <andvalenFJERN@post.tele.dk> wrote in message
> [...]
> flade men buede billederør, med en flad glasplade foran!
>
> LG's er HELT flade!
>
> Jeg vælger indtil videre mellem disse to:

Hmm, du sammenligner en 17" med en 19"! Hvis du skal have en god Samsung
17", som er _flad_, så skal du se på 757NF. Jeg taler ud fra erfaring med
storebroderen 959NF, og hvis kvaliteten er tilsvarende blot med mindre
skærm, så får du en fed skærm til prisen i en 757NF.

M.v.h.