unlock 3310
Fra : executor

Dato : 25-02-01 21:37

jeg købte i mandags en Nokia 3310 hos fona med TeleFona abonnement. Det
viste sig desvære at den var simlock, er der nogle der ved hvordan jeg
fjerner den simlock?? det skal helst være uden Datakabel, men hvis det ik
kan lade sig gøre uden sådan et, hvos finder jeg så lige et diagram over
sådan et, så jeg selv kan lave et

Fra : Plazu

Dato : 25-02-01 21:44

jeg har et diagram over et datakabel