MS Windows
briani 27239
Explorer/WinXp problem
Fra : zcully

Dato : 13-10-02 14:25

Hejsa

Jeg har fået et problem med min Internet explorer 6.0.
Jeg er ikke sikker på hvordan eller hvornår det opstod, men tror det kom
efter en opdatering.

Problemet består i at når jeg åbner et Explorer vindue minimerer den straks
og når jeg forsøger på at maximere fra proceslinien springer vinduet bare op
og ryger ned i proceslinien igen!!! Den eneste måde jeg kan få vinduet
normalt på er ved at højreklikke i på det i proceslinien og vælge maximer.
Det er ret irreterende?
Hvordan får man det til at blive normalt igen? Er det noget man kan ændre i
Reg. basen eller...?

Jeg har prøvet at reparere IE og prøvet at fjerne alle servicepacks til den,
men det hjalp ikke.

/Zcully

P.s.: Jeg kører XP Pro

Fra : J. Jørgensen

Dato : 13-10-02 19:06

Du skal bare "trække" det på plads med musen - så bliver det der igen.
Hilsen
Jørgen

Fra : zcully

Dato : 13-10-02 21:38

"J. Jørgensen" <jjgas@tdcadsl> wrote in message
> Du skal bare "trække" det på plads med musen - så bliver det der igen.
> Hilsen
> Jørgen

Øøøh nej

Fra : Jakob Nilsson

Dato : 14-10-02 10:23

>"zcully" <zcully@hotmail.com> wrote
> ... Hvordan får man det til at blive normalt igen? Er det noget man kan ændre i
> Reg. basen eller...?

Prøv at slette værdien i Windows_Placement under
[HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main]
Der står sikkert en lang Hex-streng som skal fjernes.

Husk på de sædvanlige ansvarsfraskrivelser når man roder i Registry

Mvh.
Jakob