6310 og opdatering
Fra : [6200] ZiCoN

Dato : 13-10-02 13:30

Hejsa

Jeg er blevet bedt om at undersøge om man kan opdatere 6310 (i) med et
almindeligt datakabel. Kan man det? Og hvad skal man bruge i så fald?

Kristoffer

Fra : Jens Karstoft

Dato : 13-10-02 15:29

"[6200] ZiCoN" <springstoffer@hotmail.com> wrote in message
> Jeg er blevet bedt om at undersøge om man kan opdatere 6310 (i) med et
> almindeligt datakabel. Kan man det? Og hvad skal man bruge i så fald?

Nej, det kan ikke lade sig gøre. Du skal bruge en dongle og specielt
software for at opgradere denne telefon, og det koster desværre penge.

Mvh
Jens Karstoft
--
www.unlockzonen.dk - Nu også unlock af Ericsson R600 !!

*** Som de første/eneste i Danmark tilbydes unlock af Ericsson R600 !! ***

Fra : ZiCoN

Dato : 13-10-02 16:32

Ok.. thanx for hurtigt svar

Stoffer