Counter strike - bots
Fra : Morten Lyngsø

Dato : 13-10-02 13:11

Kan det lade sig gøre at sætte tre maskiner sammen, hvor vi spiller sammen
mod en flok bots?
Hvis ja - hvordan?

ml

Fra : Jacob Holm Jorgensen

Dato : 13-10-02 13:22

"Morten Lyngsø" wrote:

> Kan det lade sig gøre at sætte tre maskiner sammen, hvor vi spiller sammen
> mod en flok bots?
> Hvis ja - hvordan?
>
> ml

Download fx POD-bot (eller AndroidBot eller RealBot) og installér det på
én af maskinerne. Denne maskine skal så starte et LAN spil med bots, som
I andre kan joine. Husk at sætte max antal players, så der også er taget
højde for bots.

Mvh. Jacob.

Fra : Andreas Jeppesen

Dato : 13-10-02 13:24

> Kan det lade sig gøre at sætte tre maskiner sammen, hvor vi spiller sammen
> mod en flok bots?
> Hvis ja - hvordan?
>
> ml

De bots jeg har rodet med, skal startes i et LAN game, så det er relativt
simpelt. Start et game med nogen bots, og få de andre til at joine.

http://bot.counter-strike.net/

--
Andreas Jeppesen

Fra : loppe15

Dato : 11-05-03 12:47

"Morten Lyngsø" skrev d. 13-10-02 13:11 dette indlæg :
> Kan det lade sig gøre at sætte tre maskiner sammen, hvor vi spiller
sammen
> mod en flok bots?
> Hvis ja - hvordan?
>
> ml

du skal bar downloade POD-bot 2.5 og så greater du et game og så for at
få bot meuen frem trykker du på ´.

http://www.kandu.dk/