simpel færdig-portal-system
Fra : - n i c o -

Dato : 13-10-02 12:57

Er der nogen der kan anbefale et GODT, SIMPELT portalsystem á la PHP-Nuke,
Zorum, myPHP-nuke, SaveWebPortal, eZ publish og hvad de ellers hedder?

Jeg har været inden om
http://www.hotscripts.com/PHP/Scripts_and_Programs/Portal_Systems/index.html
og det synes jeg er rimelig uoverskueligt - mest fordi der er så mange, men
også fordi at de af dem jeg har afprøvet enten er fyldt med fejl eller alt
for komplekse.

Lad nu være med at sige at jeg skal lave et selv - det er jo jeg gerne
vil!

mvh. nico

Fra : Karl-Henrik Arendt

Dato : 13-10-02 16:57

> Er der nogen der kan anbefale et GODT, SIMPELT portalsystem á la PHP-Nuke,
> Zorum, myPHP-nuke, SaveWebPortal, eZ publish og hvad de ellers hedder?

Synes det er forholdvis enkelt at gå til:

http://www.postnuke.com/

--
Mvh Karl-Henrik Arendt

www.starthotel.dk -->20 MB for 0 kr. og 500 MB for 97 kr.
www.startfirma.dk --> Vil du være selvstændig erhvervsdrivende?

Fra : - n i c o -

Dato : 13-10-02 18:33

> Synes det er forholdvis enkelt at gå til:
>
> http://www.postnuke.com/

Jeg så den på http://sourceforge.net/projects/postnuke/ tidligere, den
glemte jeg bare at nævne sammen med dem jeg fandt for komlekse

mvh. nico