Hjælp til tydning
Fra : Eigil Gregersen

Dato : 13-10-02 12:43

Jeg har i dk. binaer lagt en fil med en skrift hvor jeg ikke kan læse en del
af det, efter min opfattelse står der:

? paa ? meddelt af ? af 14 Februar 1869

Er der en der vil hjælpe ?

Med venlig hilsen
Eigil Gregersen

Fra : DyrlundBøg

Dato : 13-10-02 13:03

Det er noget utydeligt, men mon ikke meningen skal være:
Aldersdispensation meddelt af Biskoppen...
vh
Johnny Bøg, Ribe.

Fra : Eigil Gregersen

Dato : 13-10-02 14:10

Jo det er rigtigt, tak for hjælpen
MVH
Eigil Gregersen

Fra : LisBJensen

Dato : 13-10-02 13:33

"Eigil Gregersen" skrev d. 13-10-02 12:43 dette indlæg :
> Jeg har i dk. binaer lagt en fil med en skrift hvor jeg ikke kan læse
> [...]

Hej Eigil.
jeg vil gerne prøve at hjælpe, men angive det fulde adresse til hvor jeg
skal kigge. Http:\\ ???????
Lis

http://www.kandu.dk/

Fra : Eigil Gregersen

Dato : 13-10-02 14:11

"LisBJensen" <LisBJensen.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
> en del

> Hej Eigil.
> jeg vil gerne prøve at hjælpe, men angive det fulde adresse til hvor jeg
> [...]
Jeg har løst det men tak for din venlighed
Eigil

Fra : Eigil Gregersen

Dato : 13-10-02 14:13

> [...]
> en del

> Hej Eigil.
> jeg vil gerne prøve at hjælpe, men angive det fulde adresse til hvor jeg
Jeg har løst problemet men tak for din venlighed
Eigil

Fra : LisBJensen

Dato : 13-10-02 13:40

"Eigil Gregersen" skrev d. 13-10-02 12:43 dette indlæg :
> Jeg har i dk. binaer lagt en fil med en skrift hvor jeg ikke kan læse
> [...]
Vi prøver igen
> Giv mig den eksakte interneradresse, så skal jeg prøve at se.
Lis

http://www.kandu.dk/

Fra : Eigil Gregersen

Dato : 13-10-02 14:07

"Eigil Gregersen" <eigilgregersen@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg har i dk. binaer lagt en fil med en skrift hvor jeg ikke kan læse en
> [...]
Jeg har løst problemet der står. Aldersdispensation meddelt af Biskoppen af

Fra : LisBJensen

Dato : 13-10-02 17:21

"Eigil Gregersen" skrev d. 13-10-02 14:07 dette indlæg :

> "Eigil Gregersen" <eigilgregersen@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> del

> Jeg har løst problemet der står. Aldersdispensation meddelt af
Biskoppen af

Hej Eigil
Jeg vil nu gerne bede om Internetadressen alligevel til brug en anden
gang. Please.

Lis

http://www.kandu.dk/

Fra : Jytte Frank Dekov

Dato : 13-10-02 22:32

> Jeg vil nu gerne bede om Internetadressen alligevel til brug en anden
> gang. Please.
>
> Lis

Hej Lis.

Du skal finde dk.binaer.historie og til melde dig ligesom i denne
nyhedsgruppe, så kan du se med på hvad andre har svært ved at tyde.

Venligst

--
Jytte Frank Dekov
Munkebjergvej 102 DK-2770 Kastrup

Fra : Sv. Haakon Jensen

Dato : 14-10-02 09:01

Lis kan også finde teksten på:
Hilsen
Svend Haakon

Fra : LisBJensen

Dato : 14-10-02 11:20

"Sv. Haakon Jensen" skrev d. 14-10-02 09:01 dette indlæg :
> Lis kan også finde teksten på:
> Hilsen
> Svend Haakon
>

> "Jytte Frank Dekov" <jytte.dekov@mail.dk> skrev i en meddelelse