Vores killing tisser på gulvet, selv om de~
Fra : Sussi

Dato : 13-10-02 12:52

Hej NG

Lad mig først sige, som helt grøn på denne NG, at det er en ren
fornøjelse, at den er så aktiv.

Vi har en killing på nu ca. 13 uger. Han har fra starten været rimelig
nem at have med at gøre, og den mest dejlige nusse-pusse kat - man
skal nærmest bare kigge på ham, og så spinder han. Desværre tisser han
på gulvet, men tisser ligeledes i kattebanken. Han besørger kun i
kattebakken. Vi har som forsøg forsøgt at tømme kattebakken for hver
gang han har været der ude, da vi tænkte, at problemet måske kunne
være, at han ikke synes, at det var rent nok. Dette har dog slet ikke
gjort nogen forskel. Vi er ved at være godt trætte af dette, men
elsker det lille kræ alligevel. Er der nogen der har nogen gode råd,
så vi ikke skal gå og vaske gulv hele tiden?

En anden ting jeg gerne vil spørge om, er om hans vægt er ok. Han,
Andy, er en huskat, og vejede i fredags d. 11/10 2002 1618 gram. Er
det passende eller for meget/lidt?

På forhånd tak for svar.

Bedste hilsner

Sussi :)

--
Fjern FJERNMIG i min E-mail
Mc Donalds er ok, men talende frøer er bare så sejt :)

Fra : Nina El Falaki

Dato : 13-10-02 15:01

Hej Sussi

Velkommen til.

En så lille killing kan have svært ved at nå ud til bakken, så jeg vil
foreslå, at du i en periode stiller flere bakker op (man kan få
killingebakker til ca. 30,- kr.)

--
Nina El Falaki
Feca Somali & Bengal Cats