Creating network installation Startup Disk~
Fra : Sven Østergaard

Dato : 25-02-01 21:47

Hej med Jer

Er der blandt Jer en eller anden "MCSE" som kan hjælpe mig med at få
krierret en Bootdiskette, som kan bruge
net start - net use Z: \\SERVER\Share o.s.v..

Via et D-link DFE-320TX netkort

D-Link Netkortet findes ikke i Network Client Adminiatrator på min NT 4.0
Server, og ikke i mappen Clients på CD-en

Jeg har den diskette, som medfølger netkortet, herpå er der en mappe
A:\NDIS2\DOS hvorpå der bl.a. ligger filen Dlkfet.dos som jeg mener er
driveren, som jeg har brug for.

Hvordan får jeg denne driver ind i min Client-mappe på den rigtige måde, så
jer kan finde den under Network Client Administrator, eller er der en
nemmere måde?

PS: Jeg har lavet en Bootdisk til et 3-COM netkort uden problemer

Sven

Fra : Erik G Christensen

Dato : 25-02-01 21:59

"Sven Østergaard" wrote:

> Er der blandt Jer en eller anden "MCSE" som kan hjælpe mig med at få
> krierret en Bootdiskette, som kan bruge
> net start - net use Z: \\SERVER\Share o.s.v..
>
> Via et D-link DFE-320TX netkort

Jeg desværre ikke MSCE, da jeg ikke kunne få mine honorarkrav dækket

Men, frit fra hukommeren :
Ret protocol.ini, så 3com driveren skiftes (behold den evt med ; foran)
Ret System.ini, samme som ovenfor
Husk $ (dollartegn) de rigtige steder, og har du *.inf definitioner,
skriver du igen
Og husk at stille kortet til IO-Adress 300, svjh, IRQ ligemeget.

--
Regards Erik G Christensen
Adviser for danish farmers, economy