Hvad glæder i jer mest til?
Fra : zcully

Dato : 13-10-02 12:07

Ja der er jo mange store film på vej, men hvad glæder i jer mest til?
Der er jo både Matrix, Lord of the rings, Hulk, 007 og flere.....

Personligt glæder jeg mig mest til Matrix - Reload og Matrix - Revelotions.
Har bare ingen anelse om hvornår de dukker op i DK!!

Hvad siger i?

/Zcully

Fra : thomas tomcat

Dato : 13-10-02 12:45

in article 3da953ce$0$785$ba624c82@nntp03.dk.telia.net, zcully at
zcully@hotmail.com wrote on 13/10/02 13:06:

> Personligt glæder jeg mig mest til Matrix - Reload og Matrix - Revelotions.
> Har bare ingen anelse om hvornår de dukker op i DK!!
>
> Hvad siger i?

jeg glæder mig mest til enhver ny film af de instruktører, som jeg syns
laver De Fede...

Fx Cameron, Tony Scott, Verhoeven, Beneix, ham som lavede Festen (hvad er
det nu han hedder; og han har da vist en ny lige på trapperne..)
, og mange flere...

Fra : Martin Helbo

Dato : 13-10-02 13:43

"thomas tomcat" <tomcat@pc.dk> wrote in message
> [...]
>
> Fx Cameron, Tony Scott, Verhoeven, Beneix, ham som lavede Festen (hvad er
> det nu han hedder; og han har da vist en ny lige på trapperne..)

Thomas Winterberg

--
/Martin Helbo
www.thedude.dk

Fra : Mikkel Winther

Dato : 13-10-02 14:00

In <news:3da96a3e$0$79624$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>, Martin Helbo
wrote:
> "thomas tomcat" <tomcat@pc.dk> wrote in message

> Thomas Winterberg

Vinterberg. Hans nye film, It's All About Love, kommer til januar, og jeg
skal til testscreening på den den 21. Skal nok melde tilbage her i gruppen
om den er noget værd.

m.
(Jeg skal ind og se Red Dragon samme dag. Uha hvor jeg glæder mig!)
--
"It was a dream, we live inside a dream."
from "Twin Peaks: Fire Walk With Me", 1992

Fra : thomas tomcat

Dato : 13-10-02 18:50

in article 3da96f6c$0$3711$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk, Mikkel Winther at
mikkel.wintherNOSPAM@mail.dk wrote on 13/10/02 15:00:

> [...]
> om den er noget værd.
>
> m.
> (Jeg skal ind og se Red Dragon samme dag. Uha hvor jeg glæder mig!)

a pro pos en rød drage . jeg glæder mig faktisk specifikt til Bone-filmen.
Og ligeledes til Madman-filmen. Men de bliver vel ikke til lærredsfilm her i
landet. Måske er de allerede ude i USA.

Og så glæder jeg mig osse til Daredevil. Det bliver lidt spændende, for
Spider-Man var bedre, end jeg ville have gættet på.

Fra : AJC

Dato : 13-10-02 13:16

"zcully" <zcully@hotmail.com> wrote in message
> [...]
Revelotions.
> Har bare ingen anelse om hvornår de dukker op i DK!!

Star Trek - Nemesis!

Mvh
AJC.

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 13-10-02 13:35

zcully escribió / skrev

> Personligt gl‘der jeg mig mest til Matrix - Reload og Matrix -
> Revelotions. Har bare ingen anelse om hvorn†r de dukker op i DK!!

Me 2.
Som en anden har nævnt, ligger ST:Nemesis også højt på min liste,
derudover glæder jeg mig også til næste Harry Potter Film. LOTR siger
mig ikke så meget.
Reloaded kommer til DK den 23. maj næste år, og Revolutions kommer 6-7
måneder senere.

Med venlig hilsen
Lars Hoffmann

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 13-10-02 13:49

> Ja der er jo mange store film på vej, men hvad glæder i jer mest til?
> Der er jo både Matrix, Lord of the rings, Hulk, 007 og flere.....

Jeg glæder mig helt klart mest til Matrix - Reloaded. Slutningen på The
Matrix med Neo der fiser til himmels siger mig: "You aint seen nothing yet"
og det glæder jeg mig til.

JB 20, LotR II og ST Nemesis glæder jeg mig ikke til i samme grad. Det er
bare fortsættelser. Med Matrix føles det snarere som om man kun har set en
1/3 af én lang film. Jaja, jeg ved godt at LotR også er én historie, den
siger bare ikke mig så meget. Sue me.

--
Mark
Er du film buff? Vi kan altid bruge en ny skribent.

Fra : Devast8or

Dato : 13-10-02 16:05

The Two Towers er helt klart den jeg glæder mig mest til. The Matrix er IMO
den fomr for film som ikke skal have en efterfølger, men det kan da sagtens
være at den bliver god (etteren var jo noget af det bedste der kom det år).

Devast8or

--
Spamfilter activated

Fra : Klaus Petersen

Dato : 13-10-02 22:54

> [...]
sagtens
> være at den bliver god (etteren var jo noget af det bedste der kom det

Jeg var af samme mening, hvis det ikke var, at serien oprindeligt var lavet
som een film. Jeg har efter jeg så "Matrix - Revisited" set Wachowski
brødrenes 1. film "Bound", som også er helt suveræn. Jeg tror ikke at de 2
kan lave "flop film" - mon ikke del 2 er mindst ligeså god som del 1?

Mht. "The Two Towers" - tjae.. det skal nok være en ganske udmærket film,
men jeg har ikke været særlig imporneret af den første film - *alt* for
meget "kult-dyrket" og "overrated" - den er faktisk ret kikset på nogen
punkter - men det ser folk gennem fingre med.

Det er en film, jeg formindtlig aldrig gider at se igen og det bliver
sikkert det samme med 2'eren - det er lidt som med "Titanic" - den er måske
een, max 2, gensyn værd - og så hænger den langt ud af halsen - de siger på
IMDB, at det er den 5. bedste nogensinde - jeg siger, at det ikke engang er
tæt på.

Fra : thomas tomcat

Dato : 13-10-02 23:13

in article aocq24$ni4$1@sunsite.dk, Klaus Petersen at spektual@hotmail.com
wrote on 13/10/02 23:54:

> [snip]
> Jeg var af samme mening, hvis det ikke var, at serien oprindeligt var lavet
> som een film. [snip] mon ikke del 2 er mindst ligeså god som del 1?

Å ku være fedt. anede ikke de var lavet samtidig. Eler konciperet samtidig
overhovedet.

> [...]
> meget "kult-dyrket" og "overrated" - den er faktisk ret kikset på nogen
> punkter - men det ser folk gennem fingre med.

jeps

> Det er en film, jeg formindtlig aldrig gider at se igen og det bliver
> sikkert det samme med 2'eren

d.v.s. du har tænkt dig at se 2'eren ;-„

> - det er lidt som med "Titanic" - den er måske
> een, max 2, gensyn værd - og så hænger den langt ud af halsen

jeg har haft _extremt_ let ved ikke at gense den. Hellere gense enhver af
hans andre film for x. gang

Fra : Klaus Petersen

Dato : 14-10-02 15:09

> d.v.s. du har tænkt dig at se 2'eren ;-"

Ja - for det mener jeg trods alt den er værd. Jeg mener ikke at LOTR er
nogen dårlig film (selv om forkortelsen godt kunne henlede på de tanker
) - den er bare ikke så god som folk prøver at gøre den til.

Fra : Rikke & Brian

Dato : 14-10-02 08:38

"Klaus Petersen" <spektual@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> meget "kult-dyrket" og "overrated" - den er faktisk ret kikset på nogen
> punkter - men det ser folk gennem fingre med.

Jeg er stor fan af bøgerne, og var også skuffet over filmen.

> [...]
> een, max 2, gensyn værd - og så hænger den langt ud af halsen - de siger

> IMDB, at det er den 5. bedste nogensinde - jeg siger, at det ikke engang

Det tror jeg vil være synd hvis du ikke giver den et kig igen, har set den
for anden gang, for ikke så lang tid siden, og der steg den bestemt nogle
grader hos mig. Filmen minder meget om bøgerne, på den måde at jeg faktisk
også kedede mig næsten den første bog igennem, men da jeg så fik hul på bog
to, så kunne jeg ikke slippe den igen, før jeg havde læst alle tre. Har lige
læst Hobitten, og havde det igen på samme måde, var lige ved at opgive, men
så med et var jeg fanget i historien. Tolkien bruger lang tid på at
introducere personerne og hans verden, det kan ( synes jeg) føles lidt
kedeligt, tilgengæld bliver man så fuldstændig grebet af historien når den
går igang. Jeg synes lidt Stephen King gør det samme, han bruger også
massere af tid på opbygge personer og deres samfund, og jeg synes sgu det
virker.

Men det jeg bare ville sige var, ta og lej Lotr, og se den igen, jeg tror du
vil synes bedre om den anden gang. Jeg venter i hvertfald meget spændt på
the two towers.

Mvh. Brian

Fra : Klaus Petersen

Dato : 14-10-02 15:12

> [...]
du
> vil synes bedre om den anden gang. Jeg venter i hvertfald meget spændt på

Nu kom jeg nok til at formulere det som om, at jeg ikke allerede havde
genset den - det har jeg skam - den var bare meget dårligere 2. gang end 1.
gang - ligesom Titanic.

Fra : Rikke & Brian

Dato : 14-10-02 17:19

> [...]

> Nu kom jeg nok til at formulere det som om, at jeg ikke allerede havde
> genset den - det har jeg skam - den var bare meget dårligere 2. gang end

Okay så giver jeg mig, det er så bare ikke en film for dig.

Fra : Henrik Grønnemark Je~

Dato : 13-10-02 18:34

Jeg er enig i hvad de flest har sagt, men jeg ser også frem til X-Men 2 og
The Hulk

Fra : Anders Nordentoft-Ma~

Dato : 13-10-02 19:40

ST Nemesis : Starten af April
X-Men 2 : Starten af Maj
Matrix Reloaded : Slutning af Maj
Hulk : Starten af Juli
T3 : Slutning af Juli
Matrix Revolutions : November

MVH

Anders

Fra : Stefan Bruhn

Dato : 13-10-02 22:10

On Sun, 13 Oct 2002 13:06:49 +0200, "zcully" <zcully@hotmail.com> wrote:

> [...]
>
>Personligt glæder jeg mig mest til Matrix - Reload og Matrix - Revelotions.
>Har bare ingen anelse om hvornår de dukker op i DK!!

Two Towers er den biograf film jeg glæder mig mest til. Hvis det bare
skal være film er det pt. den udvidede udgave af FOTR.

--
Regards Stefan
Websites: http://3x7.dk/ http://ghashul.dk/

Fra : Søren Sohl

Dato : 13-10-02 22:31

Helt klart The Hulk, både fordi det ikke er en to'er og så er det vist Ang
Lee så man kan forvente lidt "andet" hurlumhej end effekter og andet gejl.
Og så er Hulk jo selvfølgelig også den sejeste af alle tegneserie figurer!!

Søren

Fra : Max

Dato : 14-10-02 00:11

T3
Indiana Jones 4
American Pie 3
Shrek 2
Star Wars Episode III
LOTR 2
X-Men 2
Return of the Living Dead 4

Fra : Zeki

Dato : 14-10-02 10:29

Bond 20: Die Another Day.

Fra : Thomas Jespersen

Dato : 14-10-02 13:23

"zcully" <zcully@hotmail.com> writes:

> Ja der er jo mange store film på vej, men hvad glæder i jer mest til?
> Der er jo både Matrix, Lord of the rings, Hulk, 007 og flere.....

Spider (Cronenberg)
Dogville (von Trier)
Fear the X (Refn)
Good Omens (Gilliam)
Abelcain (Jodorowsky)

Fra : Per Kristensen

Dato : 14-10-02 15:09

> [...]
Revelotions.
> Har bare ingen anelse om hvornår de dukker op i DK!!

Matrix-filmene
Star Trek: Nemesis
Bond
Episode III

Fra : Mikkel Knudsen

Dato : 14-10-02 16:11

zcully <zcully@hotmail.com> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3da953ce$0$785$ba624c82@nntp03.dk.telia.net...
> [...]
Revelotions.
> Har bare ingen anelse om hvornår de dukker op i DK!!

Gangs of New York
About Schmidt
Chicago
Catch Me If You Can