Epox 8k3a eller Abit AT7?
Fra : Michael Holm

Dato : 13-10-02 11:38

Jeg kører nu med en 1333 Mhz AMD, og vil gerne opgradere til en 2400+, men
jeg er i tvivl om, hvilket motherboard jeg skal købe...

Jeg vil gerne have onboard lyd, så jeg kan slippe af med mit ISA lydkort
(AWE 64 gold)
Jeg har et 1394 kort i min maskine, som også gerne må flyttes over på mobo,
men det er ikke nødvendigt.

Jeg har computeren i kælderen, og en screen+2*ps2 extender. De andre
ledninger (lyd, joystick etc) er trukket seperart. Jeg har prøvet at trække
en USB de 20 meter, men det virker ikke.

Jeg vil gerne have USB2.0, os ved ikke rigtigt om SerialATA er vigtigt.

Og så skal den selvfølgelig være rock-steady (det er nok det vigtigste)

Mit nuværendene motherboard er et KT7A og jeg har 2x512 + 2x256 meg RAM, som
jeg gerne vil kunne bruge i det nye mobo, indtil jeg får råd til ny ram.

Hvad skal jeg mon købe?

--Mange tak