Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Arkivering
Fra : Ernst Kempf

Dato : 13-10-02 11:03

Er der nogen der kan anbefale et godt databasesystem til billeder.
Jeg skal kunne søge på flere emner f.eks. solnedgang og Vesterhavet.
Programmet skal kunne danne ark med thumbnails.
Der skal være plads til supplerende oplysninger, bl.a. fysisk placering af
film eller originalfil.
Man skal have mulighed for at samle billeder fra forskellige CD'er i samme
mappe.
Ernst

Fra : Pia Klit Larholm

Dato : 13-10-02 11:24

Ernst Kempf wrote:
> [...]
> film eller originalfil.
> Man skal have mulighed for at samle billeder fra forskellige CD'er i samme

Jeg kan kun anbefale Photostation - programmet kan alt det du efterlyser.

Pia

Fra : Henrik Münster

Dato : 13-10-02 18:40

Ernst Kempf <ernst@kronens-hede.dk> wrote:

> [...]
> film eller originalfil.
> Man skal have mulighed for at samle billeder fra forskellige CD'er i samme

He-he. PC Magazine har netop anbefalet, at man køber en Apple iBook og
bruger det medfølgende program iPhoto:
<http://www.pcmag.com/article2/0,4149,525183,00.asp>
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : Carsten Schack-Eriks~

Dato : 13-10-02 21:47

Hej

Se på Styr på fotografierne, det er på dansk og det kan alt det du
godt vil.

Download og afprøv det fra http://www.cse-it.dk

Alle informationer gemmes i en Access database og kan der for
fremsøges meget hurtigt.

Mvh
Carsten Schack-Eriksen