Browser
stl_s 3840
arlet 2470
Censurere en hjemmside?
Fra : Lars K

Dato : 13-10-02 11:01

Hej Gruppe!

Er det muligt at nægte adgang til/censurere en hjemmeside med Internet
Explorer 6.0?
Hvis "ja", hvordan og er det så muligt kun at nægte adgang til f.eks.
http://spil.tv2.dk uden at få http://tv2.dk med?

MVH Lars

Fra : Preben Charles Niels~

Dato : 13-10-02 12:19

Put ikke ønsket i host filen
c:\windows\host
der er eksempler.....

--
Preben Charles Nielsen, med loddekolbe og foran "tastaturet" siden 1970.
Mod licens betalte politiske fantaster, luk DR. Spar sponsor penge til

Fra : Lars K

Dato : 13-10-02 23:06

Jeg er ikke helt med. Der er en fil som hedder hosts (ikke nogen filtype -
exe/txt/doc etc.). Skal jeg sætte url's ind i det dokument, ved at åbne det
i Noteblok?

MVH Lars

Fra : Jakob Nilsson

Dato : 14-10-02 14:32

>"Lars K" <larskorsmann@hotmail_FJERN_DETTE_.com> wrote
> Er det muligt at nægte adgang til/censurere en hjemmeside med Internet
> Explorer 6.0?

Har du prøvet de forskellige muligheder i "Content Advisor" delen i IE?

"Internet Options" -> "Content" fanebladet -> "Settings" -> "Approved Sites", hvor du kan indtaste sites, der enten altid skal
tillades eller forbydes.

Mvh.
Jakob