S: CD´er til sag
Fra : Torben Larsen

Dato : 13-10-02 10:44

Hej

Jeg har en del cd´er til salg, bl.a. masser af promotionmateriale.
Check min hjemmeside på
http://home3.inet.tele.dk/thl001

Hilsen
Torben

Fra : Bjørn Løndahl

Dato : 13-10-02 11:34

"Torben Larsen" <thl001@post3.tele.dk> skrev i

> Jeg har en del cd´er til salg, bl.a. masser af
> promotionmateriale. Check min hjemmeside på

Forkert gruppe! Prøv evt. dk.marked.privat.musik

Fra : Ulrik Lauritzen

Dato : 13-10-02 12:03

"Bjørn Løndahl" <usenet@_FJERN_londahl.dk> skrev i en meddelelse
> "Torben Larsen" <thl001@post3.tele.dk> skrev i

> Forkert gruppe! Prøv evt. dk.marked.privat.musik

Torben Larsen poster desværre alt, hvad han har til salg i denne guppe, og
er ligeglad med, at folk gang på gang fortæller ham, at han skal finde et
andet sted.

/Ulrik.

Fra : Bjørn Løndahl

Dato : 13-10-02 16:07

"Ulrik Lauritzen" <ulauNOSPAM98@12mail.dk> skrev i

> Torben Larsen poster desværre alt, hvad han har til salg i
> denne guppe, og er ligeglad med, at folk gang på gang fortæller
> ham, at han skal finde et andet sted.

In that case: PLONK

(Well, ikke dig

Fra : B|aze

Dato : 13-10-02 16:08

"Ulrik Lauritzen" <ulauNOSPAM98@12mail.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> er ligeglad med, at folk gang på gang fortæller ham, at han skal finde et

Han er da ikke alt for smart så...

Rune

Fra : Nikolaj Borg

Dato : 13-10-02 16:13

> Han er da ikke alt for smart så...

Det kommer an på, hvordan du definerer "smart". At han tydeligvis er et
fjols er der ingen tvivl om, men har slipper jo godt fra det på trods af
klager til udbydere. Adressen er iøvrigt abuse@post.tele.dk. Jeg fastholder,
at vi skal gøre hvad vi kan for at holde (organiseret) køb/salg ude af
gruppen; ellers bliver det bare værre.

/Nikolaj

Fra : Torben Larsen

Dato : 14-10-02 14:38

Hej igen igen

For sjovt sad jeg og bladrede i indlæggene i denne gruppe, og kan se at
mange efterlyser pirat cd´er og diverse download-sites hvor man uden om
kunstnerne gratis og ulovligt henter musik på nettet.
Var det ikke en idé at overfalde dem i stedet for mig, der dog trods alt kun
sælger min egen cd-samling, som kun består af officielle cd´er, hvor der er
betalt KODA og moms m.v.

Hilsen
Torben

Fra : Nikolaj Borg

Dato : 14-10-02 16:32

Torben Larsen wrote:
> [...]
> alt kun sælger min egen cd-samling, som kun består af officielle
> cd´er, hvor der er betalt KODA og moms m.v.

Hej Torben

Jeg kan forstå på TDC, at de har fået forklaret dig, hvad dk.kultur.musik er
til for. At der desuden er en række spader på kandu.dk som efterlyser warez
er en helt anden side af sagen, og hvis du ser nærmere på det kan du se, at
vi også er efter dem. Men du er en af de mest vedholdende, og det er ikke
første gang, at vi har forklaret dig, at køb/salg ikke er velkommen i denne
gruppe.

/Nikolaj

Fra : Mark Jørgensen

Dato : 14-10-02 17:37

On Mon, 14 Oct 2002 15:38:26 +0200, "Torben Larsen"
<thl001@post3.tele.dk> wrote:

Klage afsendt.

Fra : Torben Larsen

Dato : 14-10-02 14:27

Det var dog en utrolig fjendtlig holdning.
Nu har jeg benyttet denne gruppe gennem flere år - ikke til salg af cd´er -
men til besvarelse af uløste spørgsmål, og har ligeledes hjulpet andre med
at få besvaret deres spørgsmål.

Men hvis det pludselig er jeres private gruppe, skal jeg da gerne holde mig
væk.

Hilsen
Torben Larsen

Fra : Karsten Vinding

Dato : 14-10-02 14:58

Torben Larsen wrote:

> Men hvis det pludselig er jeres private gruppe, skal jeg da gerne holde mig
> væk.

Det har intet med at gøre hvem gruppen er for, men hvad den er til for.

dk.kultur.musik, er til spørgsmål/svar og diskussioner af musik. Ikke
til køb/salg af CD'er, hverken lovlige eller ulovlige.

Du blæser på reglerne for at opnå en større kontaktflade med din
"reklame". Det er næsten at kategorisere som SPAM.

--
Mvh, Karsten.
http://www.vinding.adsl.dk

Fra : Lars B. Jensen

Dato : 14-10-02 17:08

"Torben Larsen" <thl001@post3.tele.dk> wrote in message
> Det var dog en utrolig fjendtlig holdning.
> Nu har jeg benyttet denne gruppe gennem flere år

Så kan det skræmme endnu mere at du ikke har lært noget, eller har gidet at
læse fundatsen for gruppen...

Lært at quote har du helle ikke (kig evt. på
http://www.usenet.dk/netikette/citatteknik.html )

--

ZulFo http://www.zulfo.dk

Fra : Mikkel Winther

Dato : 13-10-02 14:03

In <news:3da93fcd$0$79608$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>, Torben
Larsen wrote:
> Hej
>
> Jeg har en del cd´er til salg, bl.a. masser af promotionmateriale.
> [...]

*PLONK*

m.
--
"Mary gave birth to CHRIST without having known a man's touch, that's true.
But she did have a husband. And do you really think he'd have stayed married