Telia Sms problemer
Fra : Thomas D. Larsen

Dato : 13-10-02 08:43

Hej

Er der andre som har problemer med at sende SMS fra Telia net?

Det sker ret tit for mig at jeg ikke kan afsende en sms i op til en time,
den kan godt modtage, afsenderen af sms til mig siger også at leverings
tiden
er ret lang.
Det er ret frustrerende, når en modtager står og venter på svar og jeg ikke
kan
sende noget som helst.
Det er ikke noget med dækningen, det er der masse af, og heller ikke
telefonen, har
prøvet at bytte telefon men med samme problem.

Tænkte bare om deres sms-system er så elendigt at det engang imellem bliver
alt for overbelastet og går ned?? eller hvad der sker??
Det jo næsten en borger-pligt at kunne sende en SMS i dagens Danmark

Det skal lige siges at jeg har et erhvervs-abb men det burde jo være uden
betydning..

Mvh Thomas

Fra : Michael Kjærsgård

Dato : 13-10-02 17:30

> Er der andre som har problemer med at sende SMS fra Telia net?

Har aldrig oplevet problemer af den art du beskriver, har haft Telia i ca. 5
måneder nu.
Til gengæld oplevede jeg det ofte med mit tidligere TDC abb., men her var det
vist telefonen (Ericsson A2618) det var galt med, men du siger jo det er det
samme med dit simkort i en anden telefon?
Ergo må der næsten være et problem med dit simkort - prøv at kontakte Telia og
gør opmærksom på dit problem, mon så ikke de sender et nyt simkort??

--
Michael
http://www.vindenand.dk - Send GRATIS SMS til ind- og udland

Fra : BorreBoy

Dato : 13-10-02 20:16

"Thomas D. Larsen" <dj@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Hej
>
> Er der andre som har problemer med at sende SMS fra Telia net?

Hej

Jeg har haft mobilabonnement hos Telia i ca. 4 måneder nu - og har i den
periode ofte haft sms-problemer. Især med at sende dem - irriterende når der
efter tredje forsøg meddeles af beskeden stadig ikke bliver afsendt. At
beskeden så faktisk er nået frem af og til, giver bare endnu mere irritation
og mulighed for at spilde sine penge, med gentagne afsendelser. Har lagt
mærke til, at det til tider er et udtalt problem, mens der andre gange ikke
er noget besvær. Så jeg tror ikke det er et problem med simkortet (ang.
Michaels henvendelse) - så ville det da være et konsekvent problem - eller
hva'? Ved det ikke med sikkerhed. Jeg er dog enig i at telefonen, ikke har
noget med det at gøre; da jeg også lige har skiftet, og problemet er flyttet
med.

Et godt råd, hvis du vil kontakte Telia: - sørg for at få navn på dem, du
taler med, eller henvend dig skriftligt - de har en noget træg
procedure-behandling!

Hilsen

Mette

Fra : rkl

Dato : 14-10-02 14:47

Under SMS-indstillinger skal service-center nummeret være +4528187000
(vigtigt med +45)
Måske en mulighed :)

mvh Rasmus

Fra : BorreBoy

Dato : 14-10-02 14:58

"rkl" <"slettes"quxuz@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Under SMS-indstillinger skal service-center nummeret være +4528187000
> (vigtigt med +45)
> Måske en mulighed :)

Ikke problemet her...