Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
problemer med sigma 28-80 objektiv
Fra : Lars

Dato : 13-10-02 08:12

Hej

Jeg har et sigma 28-80 objektiv som ikke vil stille skarpt i
automatik, da det er for dyrt at få rep. vil jeg selv prøve at kigge
på det.
Er der nogen som kender lidt til sådan noget og kan give mig et tip om
hvad det muligvis kunne være der er sket med det???

Fra : Langgaard

Dato : 13-10-02 09:16

Hej

Er det ikke bedre at have et med manuel fokus, end slet ingen !

Hvis du skiller det af, er der ikke store chancer for at det kommer til at
fungere optimalt igen. Ofte er det elektroniske fejl, og dem kan man ikke
lave alligevel.
Du kan også få problemer med støv !

--
Venlig hilsen / Best regards

Fra : Alan Olsen

Dato : 13-10-02 09:18

Har det altid været et problem, eller har du tabt optiken.

Mvh Alan

Fra : Helene & Simon

Dato : 17-10-02 23:09

Jeg har et magen til, med præcis det samme problem.
Jeg havde problemmer med Marcro indstillingen, men fik det rep. på
garantien, der nu er udløbet...
Jeg forhører mig på fredag i en fotobutik og vender tilbage, hvis jeg får
noget opløftende at vide...

Mvh. Simon

Fra : Helene & Simon

Dato : 19-10-02 16:37

Har købt et nyt til 1300,00 sigma 28-105. det vil ca. koste 600-800 kr. at
reparere...