MS Windows
briani 27239
dll - fil
Fra : Marlene & Lars Kling~

Dato : 13-10-02 07:22

Hej
Jeg er på et tidspunkt kommet til at slette en fil fra XP Home DK.
Når PC`en starter op dukker der en DESKTOP-Notesblok op med følgende inhold:

[.ShellClassInfo]
LokalizedResourceName=@SystemRoot%\system32\shell32.dll,-21787

Hvordan får jeg den geninstalleret?

Fra : Edmund

Dato : 13-10-02 08:44

Marlene & Lars Klinggaard wrote:
> [...]
> Jeg er på et tidspunkt kommet til at slette en fil fra XP Home DK.
> Når PC`en starter op dukker der en DESKTOP-Notesblok op med følgende

Den ligger på XP cd som shell32.dl_

For at udpakke den skal du i en komandopromt eller i start / kør skrive
expand d:\i386\shell32.dl_ c:\windows\system32\shell32.dll

Hvis din cd ikke er drev D skal du ændre expand d:\
--
Mvh Edmund

Fra : Edmund

Dato : 13-10-02 15:53

Edmund wrote:

> Den ligger på XP cd som shell32.dl_
>
> For at udpakke den skal du i en komandopromt eller i start / kør
> skrive expand d:\i386\shell32.dl_ c:\windows\system32\shell32.dll
>
> Hvis din cd ikke er drev D skal du ændre expand d:\

klip fra mail

>Hej Edmund
>Jeg har prøvet at gøre som du foreslår, men det virker ikke - har du
andre
>forslag

Lykkes det ikke at gendande filen, eller virker det bare ikke.

Er shell32.dl_ ikke på din XP cd

--
Mvh Edmund

Fra : Brian Olsen

Dato : 13-10-02 10:59

Kig her:
http://www.dll-files.com/dllindex/dll-files.shtml?shell32

-Olsen

Fra : Edmund

Dato : 13-10-02 16:17

Brian Olsen wrote:
> Kig her:
> http://www.dll-files.com/dllindex/dll-files.shtml?shell32

Det må vist være til win98 for til XP skal det være version 6.0.2600.0

--
Mvh Edmund