sorry... Unlock af 3210 v. 5.36
Fra : Tonny Lauritsen

Dato : 25-02-01 21:12

jeg har som så mange andre fået en 3210 fra wanna-save og har forsøgt at
låse den op. Nu har det lykkes mig at låse alle 4 låse istedet for den ene
som var låst i starten. Hvad betyder det? Kan jeg så ikke unlocke
telefonen??

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 25-02-01 21:19

Tonny Lauritsen skrev:

> [...]
>låse den op. Nu har det lykkes mig at låse alle 4 låse istedet for den ene
>som var låst i starten. Hvad betyder det? Kan jeg så ikke unlocke

Lyder underligt? Har du klikket på de knapper, hvor der i forvejen
stod OPEN? Du skal kun klikke på dem hvor der stå CLOSED (indtil de
skifter).
--
venligst
/Lasse

Send gratis SMS med bekræftelse!
http://sms.fergusons.dk/

Fra : Phinox

Dato : 26-02-01 00:20

"Tonny Lauritsen" <tonny-l@image.dk> wrote in message
> [...]
> låse den op. Nu har det lykkes mig at låse alle 4 låse istedet for den ene
> som var låst i starten. Hvad betyder det? Kan jeg så ikke unlocke

Lyder snarere som et "contact service" problem right ?? Skriver den ikke
dette når du tænder op for den (med display)..... I så fald så har du været
så "uheldig" at kortslutte telefonen med ben 5 og 6, hvilket har lavet ged i
flash'en...

-Phinox

Fra : Rasmus Lauritsen

Dato : 26-02-01 02:03

Jeg poster lige fra en anden PC. Jeg har fået det til at virke.

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 26-02-01 12:40

Rasmus Lauritsen skrev:

>Jeg poster lige fra en anden PC. Jeg har fået det til at virke.

Har du fikset "contact service"-problemet? Kan du ikke fortælle
hvordan?

Fra : Rasmus Lauritsen

Dato : 26-02-01 16:55

Jeg havde ikke det problem.. Jeg havde bare låst alle 4 låse. Så fjernede
jeg bare ledningen fra eprom'en og trykkede på closed og vupti så var alle 4
låse låst op.

Fra : Phinox

Dato : 26-02-01 13:01

"Rasmus Lauritsen" <Razzia@funz.dk> wrote in message
> Jeg poster lige fra en anden PC. Jeg har fået det til at virke.

Det var ligegodt hulens'....min den ene er "klappet" sammen med Contact
Service...og den anden er bare generalt latterlig' idet den er låst.... jeg
gnider og gnupper ben 5, men lås 1 vil ikke gå op...??

Jeg er nået så langt som til 6565, og 0000'erne.... dernæst skulle det bare
være at "gnide" en ledningen forbundet til computerkabinetet right ?.....

Kan det være fordi et alm højtaler kabel har for stor modstand ?? eller hvad
kan det mon skydes ?

-Phinox