søges Tom Lehrer
Fra : Ti-4

Dato : 12-10-02 23:23

Sad lige og hyggesludrede med en veninde, og opdagede at vi havde samme
musiksmag - og deriblandt var ret vilde med Tom Lehrer.

Nu er det jo et par år siden, han f.eks. udgav "That was the year, that was"
og alle de andre geiniale albums, men måske er der nogen, der har dem
stående og vil kopiere dem over på bånd for os.

Vi betaler selvfølgelig udgifterne eller kan måske hjæpe med noget andet
musik?

Mange hilsner fra Ninett

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 12-10-02 23:46

"Ti-4" <carpediem@greenshus.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> stående og vil kopiere dem over på bånd for os.
>
> Vi betaler selvfølgelig udgifterne eller kan måske hjæpe med noget andet

De samlede værker kan købes på CD i fx TP musikmarked.
http://www.tpmusik.dk/

Michael Lund Sørensen
www.milux.dk

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 13-10-02 05:03

Michael Lund Sørensen wrote:

> De samlede værker kan købes på CD i fx TP musikmarked.
> http://www.tpmusik.dk/

Ak, da jeg købte mine vinyler med Tom Lehrer sidst i 70'erne, måtte jeg
vente et par måneder på at de kom hjem fra USA. Gad egentligt vide,
hvordan det var at have ham som matematiklærer - det kan da ikke have
været kedeligt.

--
Mvh. Kim Ludvigsen

Fra : Bo Brunsgaard

Dato : 14-10-02 11:53

Kim Ludvigsen <ludvig@mail.dk> wrote in message news:<3DA8F05E.13F@mail.dk>...
> Gad egentligt vide,
> hvordan det var at have ham som matematiklærer - det kan da ikke have
> været kedeligt.

"base eight is really like base ten - if you're missing two fingers" -
ak ja, havde jeg bare vidst det, dengang jeg blev tvunget til at lære
oktal regning

/Bo Brunsgaard

Fra : Ti-4

Dato : 16-10-02 20:45

Tak for hjælpen, musikken er i hus og vi skråler lystigt sammen på
messenger. Tænk er det virkelig så længe siden?

Kærligst Ninett

Fra : Ole Damgaard

Dato : 17-10-02 08:27

Gad egentligt vide,
> hvordan det var at have ham som matematiklærer - det kan da ikke have
> været kedeligt.
> Mvh. Kim Ludvigsen

Kære Kim.
Jeg har altid beundret denne matematikprofessor for hans kunst bag flyglet -
men om han var en spændende matematikprofessor? Jeg tror det ikke. Jeg mødte
ham engang i det forgangne århundrede - han var alt andet end sjov - nærmest
indelukket og svær at slå ord af. Men sådan er det jo ofte med de mennesker,
der er mest udadvendte og morsomme på scenen - de er dybest set kedelige i
hverdagen. Det er jo osse en side af professionalisme.
mvh ole

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 17-10-02 08:48

Ole Damgaard wrote:

> [...]
> ham engang i det forgangne århundrede - han var alt andet end sjov - nærmest

Det må have været en skuffende oplevelse, måske (forhåbentligt) var han
blot i dårligt humør den dag? I hvilken anledning mødte du ham, hvis man
må være så fri og spørge?

--
Mvh. Kim Ludvigsen