MS Windows
briani 27239
windows xp
Fra : RaB

Dato : 12-10-02 22:56

jeg har lige købt en logitech quickcam express "webCam" Mit problem er
at når jeg har installeret software, går det total langsom når jeg skal
ta et billede, og når jeg har taget det står den bare og tænker, der
sker ingen ting... Kan man ikke få direct 8.1 til windows XP???? sat@4ax.com>t er ulovligt iflg. § 6a

http://www.kandu.dk/

Fra : Ole C

Dato : 13-10-02 02:31

RaB skrev blandt andet:

> [...]
> skal ta et billede, og når jeg har taget det står den bare og tænker,
> der sker ingen ting... Kan man ikke få direct 8.1 til windows XP????

Lidt korrekturlæsning før du sendte din besked havde ikke været af
vejen.....
Nå, men i øvrigt er directx 8.1 med i Windows XP.

--
vh
Ole C

Fra : henrikspedersen

Dato : 13-10-02 11:28

Hejsa

Er der nogen der kan hjælpe mig med et problem, dette er:

Jeg har købt en ny Amitech note book (bærbar computer) en ellers ganske
udmærket computer. Da jeg rejser udenlands og vil tilslutte et webcam,
kunne dette ikke lade sig gøre. Computeren køre winXP og jeg købte en
lille smart webcam fra logitech, men dette kunne ikke køre. Der kom et
billede frem og så frøs program og computer. Jeg forsøge med et andet
webcam fra Creative , der opstod samme problem hvad er der galt og
hvorfor kan XP ikke håndtere webcam??????????

mvh
Henrik

http://www.kandu.dk/