Problemer onboard-lyd
Fra : Mogens Dammand

Dato : 12-10-02 22:09

Har et IBM-Bundkort med onboard lydkort på. Et: intel 82801 BA/BAM AC'97.
Har virkelig problemer med at få lyd på det, når jeg kører win98. Når jeg
kører XP er der ingen problemer, men ungernes spil kan ikke køre i XP,
derfor 98.
Nogen gode forslag hvordan jeg får det op og stå, eller hvor jeg kan få de
rigtige drivere, da jeg har prøvet indtil flere.

MD
Den snart utålmodige

Fra : Michael Holm

Dato : 13-10-02 12:45

Download XP sp1, og prøv igen.

Det er klart den bedste løsning at få XP til at virke med spilne. Det virker
for alle os andre.

--Michael

Fra : *** J o h n n y 2000~

Dato : 14-10-02 06:36

du kan få XP til at køre som 98 i egenskaber, det virker her

johnny