Multiplayer spil på en PC og en skærm?
Fra : Thomas Hjort

Dato : 12-10-02 20:47

Hej Gruppe.

Jeg får min nevø på besøg og i den forbindelse efterlyser jeg et spil hvor
man kan spille to imod hinanden, men en skærm, en PC og et keyboard (og
mus). Gerne et kørespil, men ellers er alle bud velkomne.

Mvh Thomas

Fra : The_Guv

Dato : 12-10-02 21:06

"Thomas Hjort" <dsl54291@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> man kan spille to imod hinanden, men en skærm, en PC og et keyboard (og
> mus). Gerne et kørespil, men ellers er alle bud velkomne.

hmm, hvis du køber et gamepad eller joystick, ville et spil som FIFA være et
hit, dog er det et fodboldspil og ikke bilspil...
Efter min mening findes der ingen gode bilspil til pc...
Kun til playstation 2.

Fra : Thomas Hjort

Dato : 12-10-02 21:13

"The_Guv" <The_Guv_@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
et
> hit, dog er det et fodboldspil og ikke bilspil...
> Efter min mening findes der ingen gode bilspil til pc...

Fodbold er fint nok. Er du sikker på at man behøver både en mus og en joypad
for at spille to, kan man ikke nøjes med ET keyboard?

Mvh Thomas

Fra : iddqd@worldonline.dk

Dato : 12-10-02 21:13

Thomas Hjort wrote:
> [...]
> man kan spille to imod hinanden, men en skærm, en PC og et keyboard (og
> mus). Gerne et kørespil, men ellers er alle bud velkomne.

Need for speed III(Hot pursuit) og IV(High stakes)

Og så er der selvfølgelig Atomic Bomberman eller en af kopierne.

Mvh

Bruno

Fra : Thomas Hjort

Dato : 12-10-02 22:45

<iddqd@worldonline.dk> skrev i en meddelelse

> Need for speed III(Hot pursuit) og IV(High stakes)

Hejsa Bruno!

Kan man det i High Stakes? Hvis det er tilfældet smutter jeg ned og køber
det Mandag. Er det fedt og er skærmen delt op i to eller hvad?

Mvh Thomas

Fra : iddqd@worldonline.dk

Dato : 12-10-02 23:43

Thomas Hjort wrote:
> [...]
>
> Kan man det i High Stakes? Hvis det er tilfældet smutter jeg ned og køber
> det Mandag. Er det fedt og er skærmen delt op i to eller hvad?

Har faktsik spillet III mere end IV, men de minder meget om hinanden og
er begge to MEGET underholdende

Du vil ikke fortryde.

mvh

Bruno

Fra : iddqd@worldonline.dk

Dato : 12-10-02 23:44

iddqd@worldonline.dk wrote:
> Du vil ikke fortryde.
>
> mvh
>
> Bruno

PS. Bemærk dog at NFS Hot Pursuit 2 er lige på trapperne.

Fra : Esben

Dato : 13-10-02 02:23

> PS. Bemærk dog at NFS Hot Pursuit 2 er lige på trapperne.

Men det kan man nok ikke spille i splitscreen, man kunne ikke i 5'eren
ihvertfald.

--
Esben

Fra : iddqd@worldonline.dk

Dato : 13-10-02 05:01

Esben wrote:
> Men det kan man nok ikke spille i splitscreen, man kunne ikke i 5'eren
> ihvertfald.

Nej, men det kan man godt i det nye. Det er jo mere en opdateret version
af 3'eren.

Mvh

Bruno

Fra : Esben

Dato : 14-10-02 02:26

> Nej, men det kan man godt i det nye. Det er jo mere en opdateret
version
> af 3'eren.

Nåja, ok - det er vel osse fint for dem der spiller på Playstation eller
hvad det nu er. Alta har forresten NFS 3 til 50 kr. denne uge :)

--
Esben

Fra : Devast8or

Dato : 12-10-02 21:58

Wacky Racers. Det er (meget) gammelt, men det var ret sjovt dengang. Du kan
jo prøve at kigge på det og selv bestemme. Det skulle nok være muligt at
finde shareware versionen med google.

Devast8or

--
Spamfilter activated

Fra : S3N80R

Dato : 12-10-02 22:48

On Sat, 12 Oct 2002 21:46:35 +0200, someone who claims to be "Thomas
> [...]

>man kan spille to imod hinanden, men en skærm, en PC og et keyboard (og
>mus). Gerne et kørespil, men ellers er alle bud velkomne.

Hejsa Thomas Hjort,

Kig efter Need For Speed serien - der kan i køre splitskærm =)

Med venlig hilsen
S3N80R

http://www.siq.dyndns.dk/siq/

Fra : Thomas Hjort

Dato : 12-10-02 22:52

"S3N80R" <s3n80r@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Hejsa Thomas Hjort,
>
> Kig efter Need For Speed serien - der kan i køre splitskærm =)
>

> Med venlig hilsen
> S3N80R

Udemærket :)
Kikker allerede:)

Mvh Thomas

Fra : iddqd@worldonline.dk

Dato : 12-10-02 23:45

S3N80R wrote:
> Kig efter Need For Speed serien - der kan i køre splitskærm =)

Ikke dem allesammen!

3 og 4 kan helt sikket, 1 og 5 kan ikke og så kan jeg ikke lige huske 2
med sikkerhed. (Har 6 snart 7 nfs spil.)

Mvh

Bruno

Fra : S3N80R

Dato : 13-10-02 10:35

On Sun, 13 Oct 2002 00:45:21 +0200, someone who claims to be
"iddqd@worldonline.dk" <iddqd@worldonline.dk> wrote:

> [...]
>
>3 og 4 kan helt sikket, 1 og 5 kan ikke og så kan jeg ikke lige huske 2
>med sikkerhed. (Har 6 snart 7 nfs spil.)

Hejsa Bruno,

2'eren kan også - husker tydligt mine løb med min ældste søn i NFS2/
splitscreen (før han fik sin egen PC - derefter var det NFS 2 og 3 på
hver vores, men på netværk istedet =)

Med venlig hilsen
S3N80R

http://www.siq.dyndns.dk/siq/