hjææælp cd id !!!!
Fra : Lars Bernau

Dato : 25-02-01 20:55

hej i Ng'en

Jeg har for nogle år siden købt en opsamling plade i en brugtpladebiks.

Titlen er 20 Hits Of The 80's Volume Two

stor var min glæde da på vejen hjem for at høre denne lækre plade med en
masse fed musik på. Ligeså stor var min skuffelse da jeg kom hjem og
fandt ud af at der inde i coveret ikke lå den rigtige plade, men derimod
Volume One af den samme serie.... meen ved gennemlytning viste det sig nu
at være en ganske go' plade alligvel

Mit problem er nu, er der nogen der ligger inde med 20 Hits Of The 80's
Volume One og kan fortælle mig hvilke numre der er på???? (Trackliste)

Da der jo er lavet et utal af opsamlinger fra 80'erne, kan jeg fortælle
at nogle af de numre der er på Cd'en er:

Pet Shop Boys - West End Girls (Track 1)
Toni Basil - Mickey (Track 2)
Simon Harris - Bass, How Long Can You Go (track 9)

Er der nogle der kan hjælpe??? så er jeg en endnu mere lykkelig indehaver
af ovenstående CD!!

Lars Bernau

"Diskussioner bliver tit ødelagt af folk, der ved, hvad de taler om"
-K. Schumacher

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 25-02-01 20:57

http://www.cddb.com/xm/cd/misc/b7fe23190386fef2513b2a7fc4329112.html
--
venligst
/Lasse

Send gratis SMS med bekræftelse!
http://sms.fergusons.dk/

Fra : Lars Bernau

Dato : 25-02-01 21:07

In article <ksoi9tkm3b66n3gh9pppk08tdhfi23o3pu@193.162.153.117>,
laxxe@nospam.dk says...

For pokker da.. jeg takker og bukker mange gange !!!!

mvh