MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Messenger???
Fra : sls

Dato : 12-10-02 18:14

Hej NG!!!!

Kan man i messenger, selv skrive en status, istedet for de indbygget??
Altså istedet for "Ikke til stede" kunne der stå "Kommer om 10 min." eller
lign.

Mvh sls

Fra : Steffen

Dato : 12-10-02 19:17

Nej, det er jeg næsten sikker på man ikke kan.
Det burde MS lave om....

--

Sincerly / Mvh. Steffen Y.

"To start press any key........ Where's the 'any' key?"
- Homer Simpson.

Fra : Keld Rosenberg

Dato : 12-10-02 20:57

sls <slsFJERN@sol.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:ao9l8g$2a3i$1@news.cybercity.dk...
> [...]
>
> Kan man i messenger, selv skrive en status, istedet for de indbygget??
> Altså istedet for "Ikke til stede" kunne der stå "Kommer om 10 min." eller

Det er vel fordi MS bruger et fast sortiment af tilstande, så man kan køre
på tværs af diverse sprog....

Fra : Don_E

Dato : 12-10-02 22:03

> [...]
>
> Kan man i messenger, selv skrive en status, istedet for de indbygget??
> Altså istedet for "Ikke til stede" kunne der stå "Kommer om 10 min." eller

Prøv Trillian. Der kan du.
Bruger Trillian selv og er ovenud tilfreds.
--
/DonE

Fra : sls

Dato : 13-10-02 08:21

> Prøv Trillian. Der kan du.
> Bruger Trillian selv og er ovenud tilfreds.

Hvis jeg bruger Trillian, kan jeg så skrive med dem der bruger messenger,
eller skal alle over på trillian??

Mvj sls

Fra : Peter Sepstrup

Dato : 13-10-02 11:24

> Hvis jeg bruger Trillian, kan jeg så skrive med dem der bruger messenger,
> eller skal alle over på trillian??

Jeps... trillian er en kombineret MSN messenger/ICQ/AOL/IRC program, måske
flere... jeg bruger det ik selv, men det er noget i den stil....

Fra : sls

Dato : 13-10-02 13:22

> Jeps... trillian er en kombineret MSN messenger/ICQ/AOL/IRC program, måske
> flere... jeg bruger det ik selv, men det er noget i den stil....

Har lige prøvet Trillian, men alle mine kontakter som er på messenger, kunne
ikke se mine nye status meddelser, så det prg. kan jeg ikke bruge..

Mvh sls

Fra : Svend Emil

Dato : 13-10-02 15:31

> Har lige prøvet Trillian, men alle mine kontakter som er på messenger,
kunne
> ikke se mine nye status meddelser, så det prg. kan jeg ikke bruge..

OK, jeg har også overvejet at skifte til trillian....
Kunne de sagtens se når du var online og sårn???
Det var kun når du lavede de der nye statusser, at de stod af ???
--
--- Svend Emil (o: ---

Fra : sls

Dato : 13-10-02 22:12

> Kunne de sagtens se når du var online og sårn???
Ja, ingen problemer der..

> Det var kun når du lavede de der nye statusser, at de stod af ???
Der brugte den bare messengers indbygget

Mvh sls