Hvad er titlen på den her film??????
Fra : Thomas

Dato : 12-10-02 13:56

Hej..
Jeg mangler titlen på en klassisk amerikans ungdomsfilm fra firserne.
Plotter er som følger:
En ung fyr, som også er skiløber, går i highscholl og har en god ven der er
totalt vild med alle mulige former for euforiserende stoffer.
Fyren mister sin kæreste til skolen seje fyr, som også er skiløber, og pga.
bliver han vildt depri og vil bare dø.
Imidlertid får naboen en frans udveklingsstudent på besøg som vil hjælper
ham med at fixe hans gamle camero op og hverken værre end bed forelsker han
sig i hende og finde ud af at hun er den ægte kærlighed.. Nice..

Nå men de scener jeg klart kan huske er:

En scene hvor han første gang møder naboens nye udveklingsstudent. de skal
til middag lige den dag hvor han har klædt sig ud som Rambo, i sækkelærrred
og pandebånd. Han vil brænde sig selv ihjel med benzin, men når det ikke da
han bliver nødt til at komme op og spise med familien. Han tager desværre
benzinen med som er i en karaffel. Nabokonne drikker det og spriger sig selv
i Luften.

Der er et lille avisbud på en BMX der forfølger ham overalt fordi han
skylder 5 $. Bla. bliver han jagtet ned af en skibakke af en buddet på en
bmx fittet med ski.

Han og kammien står på et bjerg med sne, óg kammien der er totalt syg med
alle former for stoffer skriger vildt, at hele området er dækket af SNE..
han sniffer det derefter.

det var en lang smøre.

Hvis der er nogen der har gode bud på titlen på filmen vil jeg blive glad,
da jeg gerne vil se den igen..

Venligst

Thomas

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 12-10-02 14:10

Lyder som en film jeg husker John Cusack var med i. IMDb husker resten:

http://us.imdb.com/Title?0088794

--
Mark
Er du film buff? Vi kan altid bruge en ny skribent.

Fra : Bjørn Connolly

Dato : 12-10-02 14:18

On Sat, 12 Oct 2002 14:56:21 +0200, Thomas wrote:
> [...]
> ham med at fixe hans gamle camero op og hverken værre end bed forelsker han
> sig i hende og finde ud af at hun er den ægte kærlighed.. Nice..

Det må være "Better off Dead[1]" John Cusack, den er lige kommet på DVD.

[1] http://us.imdb.com/Title?0088794
--
Bjørn Connolly
Disclaimer at <http://www.vof.dk/concorp/disclaimer.html>

Fra : Thomas

Dato : 12-10-02 14:58

> Det må være "Better off Dead[1]" John Cusack, den er lige kommet på DVD.
>
> [1] http://us.imdb.com/Title?0088794
> --
> Bjørn Connolly

Det er lige den film.. Jeg takker og smutter nok lige ned og finder den
mandag.

Venligst
Thomas

Fra : zcully

Dato : 12-10-02 15:17

"Thomas" <Plasmafusion@FJERNDETTEhotmail.com> wrote in message

> Det er lige den film.. Jeg takker og smutter nok lige ned og finder den
> mandag.
>
> Venligst
> Thomas

Den er feeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeed

/Zcully

Fra : Peter G

Dato : 12-10-02 15:20

> [...]

> Der er et lille avisbud på en BMX der forfølger ham overalt fordi han
> skylder 5 $. Bla. bliver han jagtet ned af en skibakke af en buddet på

"Better Of Dead" med John Cusack.

"I want my two dollars!"

--
M.v.h. / Kind regards, Peter. Email address works.
Topposters will be killfiled. To avoid, follow general netiquette.