God artikel i Århus Stiftstidende :-)
Fra : Katrine Nederby

Dato : 12-10-02 13:40

Hej alle.

Der er idag en rigtig god helsides-artikel om kattehold og ansvar/mangel på
ansvar i den forbindelse i Århus Stiftstidende (På forsiden af
FriTid-delen). Desværre ser den ikke ud til at være online, men jeg har
sendt en mail og spurgt om den evt. kunne komme det. Hvis jeg hører noget
skal i nok få besked

For de, der har adgang til papirudgaven kan den anbefales.

--
Mange hilsner
Katrine

Fra : Katrine Nederby

Dato : 12-10-02 22:50

"Katrine Nederby" <katnederby@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]

> FriTid-delen). Desværre ser den ikke ud til at være online, men jeg har
> sendt en mail og spurgt om den evt. kunne komme det. Hvis jeg hører noget

Jeg har modtaget flg. mail fra netavisen:
----------

Kære Katrine Nederby

Lang fra alle artikler fra den trykte avis kommer på netavisen. De fleste,
der overføres, er kortere nyhedsartikler.

Som en særlig service for dig, lægger jeg nu også katteartiklerne på
hjemmesiden. Jeg mailer dig et link, når de er klar.

Med venlig hilsen
Finn Dalgård
Webredaktør

www.stiften.dk
www.amtsavisen.dk
----------

Det er da service

I får naturligvis linket, når jeg modtager det

Katrine

Fra : Katrine Nederby

Dato : 13-10-02 10:28
Fra : Henrik Pedersen

Dato : 13-10-02 17:07

"Katrine Nederby" <katnederby@hotmail.com> writes:

> Her er den så
>
> http://www.stiften.dk/artikel:aid=84991

Mange paent tak..

Men den artikel jeg omtalte er langt mere baseret paa hvad og hvordan
man holder kat og naboer glade..

Hvis der er interesse kan jeg da proeve at faa taget mig sammen og faa
den scannet og saa smide den et sted hvor man kan hente den..

--
Med venlig hilsen & miauu
Henrik & Melissa

Fra : Katrine Nederby

Dato : 15-10-02 00:23

"Henrik Pedersen" <misbams-meow@edb.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Hvis der er interesse kan jeg da proeve at faa taget mig sammen og faa
> den scannet og saa smide den et sted hvor man kan hente den..

Og så glemmer jeg helt at svare.......

Jeg vil gerne takke ja til tilbudet; Vil mægtigt gerne læse den artikel

--
Mange hilsner
Katrine

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 15-10-02 17:55

> Og så glemmer jeg helt at svare.......

JA det kan jo ske i gruppen her som jo ikke ligefrem er kendt for
mangel paa indlaeg..

> Jeg vil gerne takke ja til tilbudet; Vil mægtigt gerne læse den artikel

Ok, saa vil jeg faa mig taget sammen og faa den scannet sikkert en
gang i morgen eller saa..
Men naermere besked foelger..

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 17-10-02 10:40

Henrik Pedersen <misbams-meow@edb.dk> writes:

> Ok, saa vil jeg faa mig taget sammen og faa den scannet sikkert en
> gang i morgen eller saa..
> Men naermere besked foelger..

Ok, saa er artiklen scannet og lagt op paa min hjemmeside, men siden
jeg ikke har komprimeret saerlig meget fylder den ca en mb..
stien tja fra http://misbamsen.dk s forside klik paa boksen med navnet
Henrik jeg har lagt den i en zip fil...
Lad mig lige vide om du har faaet den, for saa kan jeg fjerne den igen..

Fra : Katrine Nederby

Dato : 17-10-02 11:03

> [...]
> Henrik jeg har lagt den i en zip fil...
> Lad mig lige vide om du har faaet den, for saa kan jeg fjerne den igen..

Har hentet den Tusind tak Henrik. Har kun lige skimmet den nu, men den
ser interessant ud

Mange hilsner
Katrine

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 17-10-02 10:55

"Katrine Nederby" <katnederby@hotmail.com> writes:

> Har hentet den Tusind tak Henrik. Har kun lige skimmet den nu, men den
> ser interessant ud

Ja det syntes jeg ogsaa og egentlig burde det skrevne vaere standard
for enhver med kat og naboer...

> Mange hilsner
> Katrine

Men jeg lader den lige ligge lidt endnu, hvis andre oensker at laese
den..
Maa indroemme at jeg ikke havde regnet med at du var saa hurtig..*S*

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 12-10-02 23:11

> [...]

> FriTid-delen). Desværre ser den ikke ud til at være online, men jeg har
> sendt en mail og spurgt om den evt. kunne komme det. Hvis jeg hører noget

Fjong *S*
I det sidste beboerblad fra dansk boligselskab var der osse en ret god
artikel om det samme, men savner lidt en om hundehold for jeg er fanme
traet af dem som hyler op om kattene og lader deres moegdyr staa og
gaeffe i tide og utide...

Fra : Katrine Nederby

Dato : 12-10-02 23:35

> [...]
> artikel om det samme, men savner lidt en om hundehold for jeg er fanme
> traet af dem som hyler op om kattene og lader deres moegdyr staa og

Enig Og alle de hundelorte, som de (ejerne) efterlader *fnys*. Jeg går
faktisk og pønser på en artikel til min boligforenings eget beboerblad, for
jeg er så hamrende træt af hundeejernes uansvarlighed. Pt. ligger der 4-5
lorte foran min blok, som jeg må køre cykelslalom imellem hver dag. På een
uge er to af disse landet lige uden for min hoveddør, og de bliver spredt
mere og mere ud efterhånden som folk jokker i dem jeg tør slet ikke
tænke på, hvad børnene her i kvarteret får slæbt med hjem under skoene

--
Mange hilsner
Katrine