Telefon med Java og GPRS - hvilken?
Fra : Brian Fisker [8900]

Dato : 12-10-02 13:16

Som subj. antyder står jeg og skal bruge en mobiltelefon, der kan
eksekvere "hjemmelavede" Javaapplikationer samt gå på nettet via GPRS.
Jeg har haft kik på 6310i, men da denne kun tillader java programmer på
maks 30 kb er denne tilsyneladende ikke løsningen. Siemens SL45i har
masse af hukommelse, men ingen GPRS osv.

Hvilken telefon kan anbefales?

\Mandal

Fra : Kongen

Dato : 12-10-02 16:27

Nokia 7210

Fra : Lasse Rønlev

Dato : 12-10-02 17:31

Hvorfor kan Nokia ikke fatte at putte Bluetooth i f.eks. 7210???
Ellers tror jeg den er en FED fon, men jeg vil ikke ha den når den ikke har
BT... Øv!

/Lasse

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 12-10-02 18:46

"Brian Fisker [8900]" <Fisker@mobilixnet.dk> wrote in

> Hvilken telefon kan anbefales?

Siemens C55

--
Henrik Stidsen | HS235-DK | Ikke eksisterende samleobjekt/undtagelse
"I am a nobody, and nobody is perfect; therefore I am perfect."

Fra : Mich@el Christensen

Dato : 13-10-02 15:43

nokia 3510i

Fra : Jochke