Nogen der har prøvet Chipy ?
Fra : NOSPAMdion

Dato : 25-02-01 20:25

Det er en PCtilbehør som gør at man kan se og editere hvad der står på et
GSMkort

Fra : Frank Rasmussen

Dato : 25-02-01 20:31

In article <Y_cm6.332$Bi4.11542@news.get2net.dk>, NOSPAMdion@dk2net.dk
says...
> Det er en PCtilbehør som gør at man kan se og editere hvad der står på et
> GSMkort

Ja, men det imponerne mig nu ikke specielt meget. Hvad er det du ønsker
at kunne ?

Fra : NOSPAMdion

Dato : 25-02-01 20:52

Jeg kunne tænke mig at printe min nrliste ud/ eller save den som backup før
jeg skifter til telmore

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 25-02-01 20:53

NOSPAMdion skrev:

>Jeg kunne tænke mig at printe min nrliste ud/ eller save den som backup før
>jeg skifter til telmore

Køb evt. et datakabel til din telefon i stedet, det er sikkert
billigere, og det kan du lave andre sjove ting med :)
--
venligst
/Lasse

Send gratis SMS med bekræftelse!
http://sms.fergusons.dk/

Fra : René Jørgensen

Dato : 25-02-01 20:55

Ja den er kanon god hvis man har mange telefoner. Jeg er meget glad for den.

Hilsen

René Jørgensen