Hmmm er jeg den eneste der er online i dag~
Fra : Lisbeth Hviid Jakobs~

Dato : 12-10-02 12:54

Jeg føler jeg sidder mutters alene og spammer NG'en *L*

Men ok. jeg har ENDELIG fået uploadet et billede i mit album, så kig lige
hvad der er sket i dag

http://makeashorterlink.com/?H25525612

(jeg håber det er den korrekte adresse for jer andre)

Hilsen
Lisbeth
--
http://cutiecats.dk ~ Verdens sødeste katte
http://trekkiegrrrl.tripod.com ~ 3D grafik & WWP

Fra : Prinz Ali

Dato : 12-10-02 13:04

Jeg er også her!
hat lige lagt et par nye billeder op også

-Ali

Fra : Lisbeth Hviid Jakobs~

Dato : 12-10-02 13:28

"Prinz Ali" <news@prinzali.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg er også her!
> hat lige lagt et par nye billeder op også
>
> -Ali

Hvor er der mange herlige billeder i dit album.
Dem med kassen er skønne

Forresten er din slange også sød, jeg var inde på din hjemmeside i går og
snuse lidt rundt *G*

Hilsen
Lisbeth

Fra : Prinz Ali

Dato : 12-10-02 13:43

ja, slangen er ok, men tænker dog på at sælge den og få noget andet kryb.
måske noget med mere liv i

Fra : Denise

Dato : 12-10-02 16:29

Nåå, Lisbeth, du skal da ikke føle dig alene, jeg skulle lige vågne af min
lur, jeg elsker at tage mig en lur sammen med misserne om lørdagen, især når
vejret ser så surt ud
Dejligt billede
Hilsen Denise

Fra : Kate

Dato : 12-10-02 22:42

"Lisbeth Hviid Jakobsen" <ernyoka@hotmail.com> wrote in

> Jeg føler jeg sidder mutters alene og spammer NG'en *L*

Spammer gør du vel ikke
Ja, der var lige behov for real-life ting i dag, så jeg har faktisk
ikke tændt for dyret før for en times tid siden. Gulp, jeg stak lige
hovedet indenfor i min kanin-gruppe. Godt nok har jeg ikke læst i den i
en god månedstid, men der var ca. 4500 indlæg. Pyha, så bliver denne
gruppe vand ved siden af, heldigvis

--
Kate

REMOVE skal ikke fjernes ved svar