Lite-on ltr-40125s
Fra : purlund

Dato : 12-10-02 12:46

Ovennænvte brænder kan ikke brænde cd-rw medier med musik på en sådan
måde, at musikcd'en efterfølgende kan spilles i mit almindelige
musikanlæg. Min tidligere brænder af samme mærke (ltr-0841) kunne godt
brænde ovennævnte. Når jeg brænder på almindelige cd'ere er der ingen
problemer med at kunne afspille i et musikanlæg efterfølgende. Jeg
bruger samme metode for at brænde de 2 forskellige medier. Det er i
øvrigt underordnet, som jeg bruger en gammel cdrw eller en sprit-ny af
samme.
Når jeg læser data på cdrw'en efter brændingen via stifinder, ser den ud
på samme måde som en cd-r-skive, der er brændt med samme data.
Hvordan kommer jeg videre med at få cdrw-medier til at virke med musik?
Er der nogen, der har gode idéer - så skriv endelig.
På forhånd tak.
Venlig hilsen

http://www.kandu.dk/

Fra : Søren S Jensen

Dato : 12-10-02 14:51

jeg ved ikke om det er det samme men nogle cd-afspillere er ikke glade for
at få brændt skiverne over 4x har jeg erfaret...

kan dine musik cd-rw skiver afspilles med cd-afspilleren i windows ?

Fra : purlund

Dato : 12-10-02 21:58

Den cd-rw, som jeg omtaler, er brændt med en hastighed på 4x. CD-rw'en
kan max. brændes med 4x hastighed.
Jeg kan godt bruge cd-afspilleren i win98 til at spille cd'en.

http://www.kandu.dk/

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 12-10-02 23:41

Det er næppe nogen fejl i BUNDKORTET