End-user permission
Fra : Hans K. Pedersen

Dato : 12-10-02 11:02

Hej alle

Jeg forsøger at uploade til min hjemmeside via frontpage. Men når jeg har
tastet brugernavn og password skriver den:

This operation requries end-user permission for xxx

Så søgte jeg i Frontpage help, under end-user permission. Der står at man
under tools og server skal give disse tilladelser. Men jeg kan slet ikke
vælge server under tools. Den er bare grå, og ikke valgbar. Hvad er årsagen
til dette? Eller er det noget helt andet jeg skal?

MVH
Hans

Fra : Hans K. Pedersen

Dato : 12-10-02 11:23

En tilføjelse. Jeg ville egentlig hellere uploade via smart ftp som jeg har.
Men jeg mindes at have læst at man dermed ikke kan uploade server extensions
via et ftp-program og kun kan gøre det via frontpage. Derfor ville jeg det.
Og jeg mener også at have læst at hvis man uploader via noget andet
ødelægger man server extensions, og skal have ens webhotel til at gøre
noget... Eller er jeg helt galt på den?

MVH
Hans

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 12-10-02 11:44

Prøv denne KB artikel.
FP: How to Troubleshoot Publishing Problems in FrontPage
http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;en-us;Q324843

On Sat, 12 Oct 2002 12:02:21 +0200, "Hans K. Pedersen"