nætværk imellem 2pc'er
Fra : wuffer

Dato : 12-10-02 10:31

hejsa er ik den store ekspert ang netværk har aldrig haft brug for det
men nu skulle jeg ha 2 maskiner på internet så der blev indkøbt en
switch og kabel... internet er et kabelmodem som kører dchp altså
ingen fast ip... så er det store spørgsmål hvordan kommer de 2
maskiner til at ku se hinanden og dele filer imellem sig?? internet
kører so det ska på begge maskiner... den ene er xp og den er anden er
me... spørg mig ik hvorfor den kører me.. det er noget fanden har
skabt... håber der er en der ka hjælpe

mvh wuffer

Fra : BOH

Dato : 12-10-02 11:52

Hej Wuffer.

Du vil helt sikkert finde en løsning her:
http://www.net-faq.dk/

--
Mvh Morten

Fra : wuffer

Dato : 12-10-02 12:14

nu er jeg kommet så langt at winme maskinen ka godt se sig selv og xp
maskinen men den ka ik komme på xp maskinen selvom der er delt drev og
det hele... xp ka ik se en skid

mvh wuffer