Software til Nokia 6210 ?
Fra : L.M.L

Dato : 12-10-02 09:11

Jeg har forsøgt med PC Suite sammen med mit nye
data-kabel fra super-cover, men jeg har problemer
med at få programmet til at finde telefonen.
Så jeg prøvede med Oxygen Phone Manager II
og det virker, men er jo en shareware version, og
den er squ dyr (39$)...
Findes der andre alternativer der kan det samme
som Oxygen's ?

mvh
Lars

Fra : Akalut Filimonsen

Dato : 14-10-02 10:53

> Jeg har forsøgt med PC Suite sammen med mit nye
> data-kabel fra super-cover, men jeg har problemer
> med at få programmet til at finde telefonen.

PC suite SUCKS!!!

> Så jeg prøvede med Oxygen Phone Manager II
> og det virker, men er jo en shareware version, og
> den er squ dyr (39$)...

Det er et KANON program som jeg valgte at betale. Der bliver generet en
nøgle ud fra IMEI nummeret og så sender de en oplåselig version.
Men tænk på at for 39 $ må du have 2 telefoner... ;) så 160 kr. er ikke dyrt
for det program...

> Findes der andre alternativer der kan det samme
> som Oxygen's ?

Jeg har i hvertfald 2 år efter min Oxygen stadig ikke fundet noget der bare
nærmer sig....

Ciao
Akalut

Fra : L.M.L

Dato : 14-10-02 17:06

> [...]
> nøgle ud fra IMEI nummeret og så sender de en oplåselig version.
> Men tænk på at for 39 $ må du have 2 telefoner... ;) så 160 kr. er ikke

Vil det så sige at man faktisk kan være 2 gutter om at dele en licens ?
altså så jeg kan bruge min egen (ene) telefon hos mig selv, og min kammy
kan bruge hans egen telefon på hans egen computer ?
(ved ikke om det er lovligt...)

mvh
Lars