Justina Olsdotter, fra Sverige til Rårup s~
Fra : Rune Helland

Dato : 12-10-02 08:31

Jeg søker etter dødsdato\sted for Justina Olsdotter, f. 8.august 1856 i
Bärby, Svartaborgs forsamling, Bohuslän, Sverige
Hun ble gift med Rasmus Christiensen 17des. 1882 (men vet ikke hvor) ,f,
15.6.1856 i Laurbjerg By, Galten Herred, Randers, og døde 12. feb 1929 i
Brund Mark, Skjold Sogn, Bjerre Herred

Barn: Justine Rasmine Christensen, f. 19. jan 1889 i Årslev sogn,
Sønderhald, død 4. juli 1969 i Skjold Å, Raarup Sogn, Bjerre Herred
g.m.
Karl Anton Møller Andersen, f. 287.okt. 1884 i Glud Sogn, d. 22 feb. 1976 i
Skjold A

Justine Rasmine Christensen hadde evt. noen søsken, men dette har jeg ikke
klart å finne:
Sigrid Christensen, Martin Christiensen,, Sofus Christensen, Kirstine
Christensen, Mathilde Christensen og Sofie Christensen
--
Rune Helland
Kayes gt 6.